utorok 31. júla 2018

Otázka rešpektu │L´onore e il rispetto

Info:
Pôvodný názov: L´onore e il rispetto
Slovenský názov: Otázka rešpektu
Pôvod: Taliansko
Dátum vydania: 2006-2017
Počet epizód: 5 sérií po osem častí
Trvanie na epizódu: 95 minút
Poznámka: Gabriel Garko
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt l onore e il rispetto

Obsah:

Taliansko, 1969 - V malebnom mestečku žijú bratia Fortebracciovci. Starší Santi sa stal uznávaným sudcom, ktorého mnohí rešpektujú, žije usadeným životom so svojou manželkou Melinou a dvomi deťmi Salvatorem a Antoniou.
Na druhej strane, jeho brat Tonio je vplyvným mafiánskym bossom, ktorý strieda jednu ženu za druhou. Nebojí sa vyhrážania a cudzia mu nie je ani vražda.
Hoc stoja na opačných stranách, rodina je pre nich všetkým a tak sa ustavične podporujú.
Avšak mafia na seba nenechá dlno čakať a chce sudcu odpratať.
Dokáže Tonio zachrániť svojho milované brata a ustráži tajomstvo, ktoré má spolu s Melinou?


Môj názor:

To, že milujem talianske filmy asi nemusím opakovať, to, že milujem Gabriela Garka sa teraz dozvedáte Táto miniséria bola fakt pecková. Ja som ju začala kukať na STVečke, ale my sme mali práva len na prvú a druhú sériu (ktorú nájdete na uložto). Ostatné som pozerala po taliansky.
Najviac sa mi páčila práve prvá a druhá séria, plus časť 3x01.
Tonio podľa mňa miloval v živote iba dve ženy a to Olgu, sympatickú bloncku a Melinu. Ostatné mi pre neho prišli iba ako trofeje, hoc to často tak nevyzeralo ale predsa.
Páčila sa mi aj sudkyňa, ktorá mu pomáhala, milovala a nenávidela ho zároveň. (Hrala ju tá herečka, ktorá hrala Fantaghiro.)
Tonio bol skvelý, Gabriel ho zahral bravúrne a rola mafiána mu skutočne sadla. Mali sme tu zbrane, vraždy, vyhrážky a všetko, čo k tomu patrí ale v dobrej miere. Rovnako tak aj lásku, priateľstvo a rodinu.
Hoc považujem Gabriela za dosť atraktívneho, to, aby mu podľahla každá žena, ktorá sa okolo neho mihla mi prišlo jemne umelé, no na celkovom dojme to neubralo. Koniec bol perfektný, takže som bola spokojná.

Hodnotenie:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt star icon png

(Ak by ste chceli dokaz na taliansku stránku, kde som to kukala, napíšte mi)

Obrázky:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tonio fortebracci e olga
Tonio a Melina
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tonio fortebracci e melina
Tonio a dcéra Antónia
Súvisiaci obrázok
Tonio a sudkyňa

Ďalšie receenzie na talianske filmy:
Sicílska rebelka│CaraibiMia madre │ Maléna

0 comments:

Zverejnenie komentára