utorok 7. augusta 2018

Prečo milujem The Originals

Tento príbeh začal veľmi, veľmi dávno.
Písal sa rok 2009 a ja som frčala na upíroch.
V tom čase sa mi Upírske denníky naozaj páčili, hlavne prvé dve série.
Vydržala som to pozerať do 4rky. Vypla som to v momente,
keď sa z retardovaného uplakaného naivného smutného nerozhodného dievčaťa (čítaj Elena)
stala upírka.

Preto má The Originals túto úžasnú výhodu, že sa v tom táto postava nenachádza.

Prečo mám ale The Originals tak rada?

Môže obsahovať spoilery.


Príbeh o najstaršej a najmocnejšej rodine z radu upírov



1. Krv. Srdcia. Smrť.
- Konečne upírsky seriál, kde sa upíry nelesknú ako diamanty a nie sú nežní. Sú brutálni, sú krvidychtiví, sú zlí...
Takí, akí majú byť. To, ako vám len tak, úplne normálne, vyrvajú srdce z hrude.
-Načo by sa bál smrti ten, ktorý už raz smrť spoznal?
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the originals kill gif
2. Rodina nadovšetko.
- Zo začiatku, keď som bola v puberte, som vôbec nechápala takýmto myšlienkam v seriáloch. Teraz ale áno. Úplne ma dostalo to, ako je tento seriál, táto rodina (Mikaelson) orientovaná na tých, ktorých milujú.
- Klaus im všetkým pchá kolíky do srdca a uspáva ich na desaťročia. Oni robia to isté. Ale! Keď príde nejaká hrozba, ktorá ohrozuje ich rodinu, zabudnú na svoje nezhody a stoja pri sebe. Preto sú takí silní.
Súvisiaci obrázok
3. Elijah a Hayley.
- Jo no, nebudeme si klamať, Elijah je moja platonická láska číslo 3. Naprosto dokonalá postava. Vymysleli ho úplne perfektne. Má morálku, má ľudskosť a nosí obleky. Kto môže byť krajší? (Rečnícka otázka, neodpovedajte.)
-Tuším, pred rokmi som nemala rada Hayley. Ale teraz, keď som dala rewatch... Ach... Ja neviem. Neviem fakt ale...
Milujem ich dvoch spolu. Aj Hayley samotnú. To ako bojovala o dcéru, o rodinu, o manžela...
Ako bola obyčajnou osobou, ktorá robila chyby, trápili ju všedné problémy...
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt elijah and hayley gif
4. Nesmrteľní túžia po láske.
- Človek to nemôže pochopiť, ale keď je niekto defakto mŕtvy, žije celé tisícročia, zažije všetko a svet ho už nemôže prekvapiť ničím. Ničím, okrem lásky. Ľudia sú vždy iní, majú iné vlastnosti a charaktery.
Tu to pekne vidíme na Rebekah, krásnej bloncke, ktorá naprieč stáročiami hľadá pravú lásku. A možno ju aj našla, ale asi ju jej brat kdesi zapichol...
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the originals rebekah love gif
5. Nenávidia ho a milujú zároveň.
- Vačšina z nás zo svojho života vykáže iných ľudí po malej zrade či inom sklamaní. Ale títo súrodenci prežili všetko. Ich brat, veľký kráľ Klaus im zabil rodičov, iných súrodencov, ich lásky, ich priateľov a dokonca im niekoľkokrát pichol kolík do srdca. Oni robia jemu to isté. No aj napriek tomu pri sebe stoja a vždy prídu, ak niekto potrebuje pomoc.
-"Ak ho chceš zabiť, musíš zabiť nás všetkých."
6. Otec roka.
-Klaus je ako otec naozaj dokonalý a myslím, že každé malé dievčatko by po takom princovi túžilo. Je to zabijak, každý sa trasie už len pri spomenutí jeho meno a on sám vás dokáže zabiť na niekoľko spôsobov.
No pri dcére je nežný, je bojazlivý, je ochranársky...
Je schopný obetovať sám seba len preto, aby jeho malé dievčatko prežilo.

HLÁŠKY
"Áno. Moje hriechy sú strašné, ale naučili svet, aby sa ma bál.
A ten strach ochraňuje moju rodinu."
KLAUS

"Bez ohľadu na to, čo si myslíš, miloval si ju.
Nie kvôli posadnutosti rodinou, ale kvôli tomu, aká bola."
KLAUS

"Budem samotný diabol, ale nenechaj sa zmiasť.
Zničím všetko posvätné pod slnkom, aby som ochránil svoju neter."
ELIJAH

"Nie je vo vás žiadna ľudskosť,
a tak trestáte tých, ktorý ju majú."

"Vybral by si si lásku namiesto rodiny
a potom by si ma za to isté odsúdil."
REBEKAH

- Koho musíme zabiť?
- Pravepodobne nikoho...
Dobre. Potencionálne všetkých.



Question Mark by Drawn-MarioQuestion Mark by Drawn-MarioQuestion Mark by Drawn-Mario
Sledovali ste niekedy Pôvodných?
Ak áno, ako sa vám seriál páčil?

0 comments:

Zverejnenie komentára