streda 6. júna 2018

Dating on the Earth

Info:

Pôvodný názov: Jigueseo yeonaejung
Alternatívny názov: Dating on the Earth
Krajina pôvodu: Južná Kórea
Druh: film
Dlžka: 74 minút
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dating on the earth

Obsah:

Park Yoo Chun je jeden z najobľúbenješích chlapcov na škole. Kamaráti ho rešpektujú, dievčatá za ním behajú. Niekedy sa dostáva do bitiek, v snahe ochraňovať svojich blízkych. Má však jedno tajomstvo. Je ženatý.
Jedného dňa príde do ich školy nová učiteľka, ktorá sa stane triednou Yoo Chunovej triedy. Ostane celý šokovaný, pretože to nie je nikto iný ako jeho manželka.
Obaja sa snažia, aby ich spoločne tajomstvo nevyšlo na povrch. Avšak je tu Kim Jae Joong, ktorý sa až priveľmi zaujíma o svoju novú učiteľku.


Môj názor:

Filmy typu teacher-student mám veľmi rada a toto bolo zase niečo iné, originálne, vtipné, akčné...
Naozaj tam bolo všetko a nesmierne sa mi to páčilo. Hlavný hrdina sa mi v iných doramách moc nepáči, ale tuto bol neskutočne roztomilý. Hlavne, keď mal rovnaké pyžamko ako jeho manželka. To bolo fakt rozkošné. Aj to, ako žiarlil, keď sa jeho spolužiak začal zaujímať o triednu.
Bolo to aj také jemne prikrášlené, lebo ako, úprimne, ktorá učiteľka za vami bude behať, keď vám chcú nakopať prdel? Ja som takú ešte nestretla. :D
Neviem, čo ďalej by som napísala. Naozaj to odporúčam.

Hodnotenie:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart pngVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt heart png

Video som našla na uložto v celkom dobrej kvalite a ktosi to aj preložil ale titulky nesedia. Ak by som našla poriadne titule, tak by som sa na to dala.
Na youtube nájdete rozdelené s anglickými titlami.

Obrázky:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dating on the earth
Prečo mi tie ženy nepovedia, kde nájdem chlapa, čo si dobrovoľne oblečie oblečko pre páry? :D
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dating on the earth
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt dating on the earth



0 comments:

Zverejnenie komentára