sobota 17. marca 2018

Saito Takumi

Raz mi do dotazníčka v menu prišla idea, že by som mohla napísať niečo o mojich milašikoch. Nedávno som si povedala, prečo nie? Začnem Saitom, ktorý je momentálne na rebríčku zlaťuchov číslo dva.

V úvode bude krátky životopis, potom tabuľka známych dorám a potom nejaký môj krátky názor na naj doramy.

Poďme na to.


Meno: Saito Takumi
Dátum narodenia: 22.08.1981
Miesto narodenia: Tokio, Japonsko
Výška: 184cm

Doramy: (vybrala som len niektoré, ktoré stoja za zmienku)
Last winter, we partedDestiny-like loveHirugao (movie)Hirugao (séria)
Boys loveA CappellaA sower of seed 3Hagane no onna 2
Red RainThe Kodai familyGlass no IeJellyfish eye
Juvenille deliquentsQPBG: personal bodyguardsAce attorney
Itsuka no kimi eSukitomoElevator trapSpace battleship Yamato
Himura HideoDoctor´s affairsAi to MakotoHanaKimi remake
TaksuZenin, KataomoiAkira and AkiraLicence to live
Best proposeMiss pilotBoku no Ita JikanItsuka Hi no Ataru
The best skilled surgeonChasePrincess princess DOut burn

Fialovou označené doramy sú u mňa TOP. Glass no Ie som si vzala aj na preklad a chystám aj preklad Destiny-like love (cez letné prázky) a potom sa uvidí.
Modré má premiéru tento rok.
Zelené práve pozerám.

Komentár k niektorým doramám:


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt glass no ie
Jedného dňa som sa tak túlala po jednej stránke na online doramy, kde som hľadala doramy so Saitom. Zrazu mi bol ponúknutý tento skvost. Úvodný obrázok o deji toho moc neprezradil a popis tam nebol, no ale Saito a tak som to začala pozerať.

Momentálne je to jedna z TOP dorám. Neskutočne sa mi páčila. Myslím, že to bolo hlavne Saitom, lebo neviem, či by ma zaujala s iným hercom. On bol jednoznačne najlepšia postava celej doramy, ktorá prešla obrovským vývojom a nakoniec si našla svoju vlstnú životnú cestu.

Ktovie, možno niekomu tento typ doramy nesadne, nie každému lahodí, ale ja v tomto nemám výhrady a zaujal ma aj dej samotný.

10/10

Destiny-like love

Súvisiaci obrázok
Ďalšia dorama, ku ktorej by som sa nebyť Saita nikdy nedostala. Bola nesmierne zaujímavá. Neviem, či som niečo na tento štýl už videla, zdá sa mi, že nie. Jeho postava sa mi veľmi páčila, taká netypická, svojská, zaujímavá a tajomná.
Tiež je to jedna z mojich TOP. Hoc sa mi hlavná žena nie vždy páčila, nakoniec som si povedala, že sa k nemu predsa len hodila.

10/10

Hirugao

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hirugao
Táto dorama bola tiež jedna z tých zaujímavejších, hoc s nie úplne originálnym príbehom. Páčili sa mi postavy aj ich postupný vývoj, ich príbehy, emócie. Postava Saita sa mi v tejto dorame až tak moc nepáčila, bol na mňa priveľmi pasívny a taký truľko, aj keď niekedy sa vedel prekonať.
Na túto doramu nadväzuje aj film, ktorý sa odohráva tri roky po skončení série.

8/10

BG personal bodyguards

Súvisiaci obrázok






Toto je momentálny ongoing (2018). Priznám sa, dorama nič moc, teda zatial. Nepáči sa mi hlavný herec, ani celkovo nejaký príbeh, ale... Je tam Saito v obleku. Čo viac mi treba ku šťastiu? Plus mám pocit, že má nejakú tajomnú minulosť alebo také niečo, lebo dáva také pohľady... Preto to kukám.

Zatiaľ tomu neviem dať číselné hodnotenie, vonku je len 6 eppiek s anglickými titlami, takže uvidíme, ako ďalej.






Himura Hideo

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt himura hideo
Toto je kriminálka na spôsob nášho Mentalistu. Himura je kriminológ, ktorý vyrieši aj zdanlivo nevyriešiteľné prípady. Celá dorama je akoby o hľadaní dokonalého zločinu, pretože na konci každého prípadu (eppky) povie niečo na spôsob "Tento zločiť nie je pekný."
Jeho postava bola dosť svojská (čisto ako náš Mentalista), ale dalo by sa to prirovnať aj k Sherlockovi, s ktorým sa aj ku koncu prirovnával, ale toho som ja nevidela.
Páčil sa mi aj koniec. Podľa mňa to spravili veľmi dobre.

9/10

QP

Súvisiaci obrázok
Túto doramu som tak videla-nevidela. Našla som ju v mizernej kvalite a raw (bez tituliek, neboli ani anglické) ale Saito a čo viac? Saito s blond vlasmi! To som proste musela vidieť, aj keď netuším, o čom to bolo :D Ale blond! Saito! Blond! :D :D
Tiež sa tu zdržím hodnotenia, pretože neviem čo hodnotiť, ale dala som to tu lebo... blond!


Myslím, že na tento úvodný článok stačí.
Vedela by som písať aj viac, pretože sa Saito stal mojim obľúbencom,
ale treba vedieť, kedy skončiť.

Napíšte mi, či herca poznáte, poprípade ktorú zo zmienených dorám ste videli
a rovnako mi môžete napísať niečo o vašom obľúbencovi.

0 comments:

Zverejnenie komentára