nedeľa 25. februára 2018

Glass no Ie │Preklad│

Info:
Pôvodný názov: Garasu no Ie
Alternatívny názov: Glass no Ie, Glass House
Krajina pôvodu: Japonsko
Počet dielov: 9
Rok vydania: 2013
Stav doramy: vyšlo kompletne
Poznámka: Saito Takumi

Stav prekladu: Prekladaný
Korektúra: áno
Video: uložto, 2551, 480p

Obsah:
Pred dvadsiatimitromi rokmi sa stalo letecké nešťastie pri ktorom zahynula Kazunariho manželka. Mali spolu dvoch synov, 7 ročného Hitoshiho a 3 ročného Kenjiho. Od toho dňa sa o chlapcov staral otec sám.
Keď mal Hitoshi 30 rokov otec im oznámil, že sa chce znova oženiť. V jeden večer im predstavil 37 ročnú Rei, ktorej rodičia zhodou okolností zahynuli pri tom istom páde lietadla.
Synovia sú spočiatku prekvapení no napokon si na novú ženu v domácnosti zvyknú.
Ale Hitoshi to berie inak. Začína vzdorovať otcovi, chytá sa politiky a čo je horšie, začína k Rei niečo cítiť.



Zdroje:
Video: AvistaZ, 480p
Titulky: subscene

Upozornenie:
Nenašla som najlepšie titulky. V týchto nie sú prekladané názvy v znakoch, ani SMSky a podobné veci. Podľa mňa to nejako neovplyvňuje dej, ale čo som si myslela, že by dej ovplyvniť mohlo, tak som zháňala (a budem aj naďalej zháňať).

Video
Video je síce 480p, ale keď si stiahnete vyzerá celkom dobre. :) (Ak viete, kde by som získala 720p prosím správa)
Dostupné na uložto po zadaní názvu.

Znaky v epizóde 03 prekladala z japončiny Sayami.








0 comments:

Zverejnenie komentára