pondelok 29. januára 2018

Seuň

Raz mi do anonymného dotazníčku o blogu prišiel návrh, aby som napísala niečo o mojich milášikoch.
Tak som si povedala, prečo to neskúsiť?

Prvým milášikom a zároveň prvým v mojej TOP 3 kórejských obľúbencov je YOO SEUNG HO.

Aby som jeho meno čítala ľahšie, vytvorila som mu trochu poslovenčenú prezývku "Seuň".


Niečo zo života:
  • Narodil sa 17.08.1993, čo znamená, že má 24 rokov.
  • Hral už od detstva.
  • Jeho prvá výraznejšia rola bola v dorame Flames of desire.
  • Potom prišla historická dorama Warrior Baek Dong Soo.
  • Hral ešte v jednej historickej a to Ruler: Master of the mask.
  • Momentálne je hviezdou doramy I am not a robot
  • Obľubuje mačičky.
  • Povinnú vojenskú službu má už za sebou.
Dalšie doramy: Missing you, Operation proposal, Queen SeonDeok, Master of study, Imaginary cat, Arang and the magistrate, Remember
Filmy: Seondal: the man who sells the river, Magician, Blind

Ocenenia: Best actor in mini series (najlepší herec) - 2017 → Ruler: Master of the mask
Excellent actor (vynikajúci herec) - 2016 → Remember

(Verím, že sa mu nejaká cena újde aj za Robota, lebo je v tom top) - ako vždy of course

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt yoo seung ho gif
Dúfam, že vám nebudú vadiť pohyblivé gifká ale... nemohla som si to odpustiť :D Má ten najkrajší a najrozkošnejší úsmev na celej planéte! Pche! V celom vesmíre!

Ja osobne ho najviac milujem vo Warriorovi (kto ste nevideli, rozhodne odporúčam!), pretože tam je taký dokonalý!
Má dosť tichúa tajomnú postavu, je krutý a často sa zdá byť bezscitný, no rád pomáha svojmu kamarátovi a žene, ktorú má rád. Také postavy mám veľmi rada a ont u má dokonca vlásky!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt yeo woon un
Neviem si vybrať jednu fotku, lebo takto je podľa mňa úplne najkrajší. Takéto fotky mám aj na tapete, na mobile (tam asi 300) atd. :D (Jo! Som normálna! Pšt!)

Na verejnosti je dosť hanblivý. Čo by ste ani nepovedali, kedže je to herec, dosť známy a hrá tak úžasne.
Súvisiaci obrázok
Takéto vlásky mal v Rulerovi.

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt yoo seung ho gif
Neznášam scény, kde je smutný alebo plače. To mám chuť zbaliť kufre a ísť do Kórei hoc aj busom, len aby som bola pri ňom. No ale nie je rozkošný?


Napíšte mi, či ste ho už videli v nejakej dorame a ako sa vám páči :)
(Kedže je to môj milášik, voľte slová!) :D

Aký je váš obľúbený herec? Nemusí byť kórejský :)

0 comments:

Zverejnenie komentára