nedeľa 27. augusta 2017

The king's woman


Sayka od rána nič nestíha a má roboty ako na kostole. Ale šak prečo nepridať? Rozhodla som sa, že budem písať aj takéto typy článkov. Mám rozpozeraných veľa dorám a mnohé sú aj v ongoingu, tak som si povedala, prečo sa s vami nepodeliť o nejaké tie prvé dojmy či pocity.
Samozrejme sa budem snažiť bez spoilerov :)


Originálny názov: Li Ji Zhuan
Alternatívny názov: The king's woman
Krajina pôvodu: Čína
Počet dielov: 40
Stav: ongoing

Krátky popis:

Li Ji Zhuan a Jin Ke sú kamaráti z detstva, vyrastali spolu, učili sa spolu a kamarátstvo prerástlo v lásku. Žijú však v dobe, keď je ich národ napádaný kráľovstom Qin, ktorému velí krutý vládca Sun Li.
Li Ji a Jin Ke tak musia utiecť, aby sa z nich nestali otroci. Pri jednom náhodnom stretnutí sa Li Ji spozná so Sun Li-om. Ten je jej krásou natoľko očarený, že sa rozhodne mať ju za každú cenu.
Vplyvom nečakaných udalostí sa Li Ji dostáva do paláca ako konkubína. Jedno však nevedela. Je tehotná s Jin Ke-em.

Titulky pripravuje: Shiho

Prvé dojmy:

Vyzerá to nádejne. Hrá tam Dilraba Dilmurat, ktorú mám z čínskych herečiek asi najradšej. Je taká zlatučká :3 A dalej tam hrá aj Zhan Bin Bin. Oboch poznám z doramy Eternal love (Ten thousand miles of peach blossom).
Charaktery postáv vyzerajú sľubne.
Najviac som si zatial obľúbila Li Jin, ktorú hrá práve Dilraba. Ani kráľ (Sun Li) nie je zlý. Dostáva ma pomaly, kedže má dosť výbušnú povahu a kruté spôsoby. Ale Sayka čmuchá, že bude dobrý.
Neviem prečo, ale Jin Ke (neviem meno herca) ma nezaujal ani ako herec, ani ako postava. Taky...ňach. Som rada, ked ho na scéne nevidím.
Zaujali ma zatial každé scénky s Li Ji a Sun Li-om, takže za to veľké plus.
Je tu síce veľa palácových pletiek, aférok, zrád atd, čo podla mna zbytočne rozťahuje doramu na 40 častí. Síce chápem, že palác je kruté miesto ale...to už tak trochu poznám z každej historickej doramy.

K dnešnému dňu (27.08.2017) je vonku 12 častí.


Hodnotenie po zhliadnutí:


Sledujete túto doramu? Podeľte sa o vaše názory :)

0 comments:

Zverejnenie komentára