utorok 29. augusta 2017

Gokusen - preklad




Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt gokusen 2

Ako som sľúbila, doprekladala som 2. sériu Gokusen, kedže posledná aktualizácia prekladu bola pred dvoma rokmi.
Epizóda 2x08 išla ako po masle, našla som skvelé titulky, ktoré sa hodili na video, takže v tom nebolo nič ťažké.

Epizóda 2x10 však bola náročná, pretože som ju musela časovať. A popravde, časovať moc neviem. Snažila som sa najviac, ako som vedela, preto mi to aj zabralo toľko času.

Ja sa to časovanie v najbližšej dobe naučím robiť a ked-tak prečasujem a hodím vám sem aj novú verziu.

Gokusen 2 má však iba 10 častí, neviem, prečo je na akihabare napísané 11. Našla som síce nejaký špeciál, ale neviem nakoľko naväzuje.





Dúfam, že sa vám preklad páčil a epizódy ste si užili.


0 comments:

Zverejnenie komentára