štvrtok 24. augusta 2017

Titulky od Sayurky


Ohohoho.
Nie že by toho Sayka nemala dosť, ale...

Tu mi môžete písať rôzne žiadosti o preklad/dopreklad doramy.

Mám však pár podmienok.

  1. Ak mám niečo rozprekladané, vaša žiadosť sa nebude vybavovať prioritne. (Ale určite sa na ňu pozriem.)^^
  2. Celá dorama by nemala mať viac ako 20 epizód. (Neplatí pri dopreklade.)
  3. Neprekladám veci, ktoré má niekto na Aki v stave "pripravuje sa". (Pri dopreklade musia byť posledné pridané titulky staršie ako 6 mesiacov.)
  4. Zatial len Kórea a Japonsko.
Vždy si titulky pozriem a uvidím, aké sú/aká je dorama/či ma zaujala a napíšem vám odpoveď. Preto si tu prosím strážte komentáre alebo mi na seba zanechajte nejaký kontakt. (Ak nechcete písať verejne, napíšte mi to do Zpráva autorovi)

Vysvetlivky k žiadostiam:
Stav: "Pustím sa do toho" = na 85% to preložím
Stav: "Nepustím sa do toho = na 100% to nepreložím
Stav: "Neudané" = 50%. Zaváži počet žiadostí a danú doramu.

Zatiaľ toľko.
Budem aktualizovať.


Momentálne žiadosti:
Baby-faced Beauty → epizóda 16.-20.








0 comments:

Zverejnenie komentára