štvrtok 13. júla 2017

TOP romantické doramy

Z tejto sekcie TOP sme si už predstavili historické doramy aj zoznam mužských postáv, ktoré ma zaujali. Dnes vám predstavujem zoznam dorám, ktoré sa radia medzi ROMANCE. (Budem sa snažiť, aby tu bolo najviac takých, čo má žáner len romance, takže tu nedám historické ani podobné, aj ked je romantika samozrejme aj v nich.) :)
Rovnako sa v zozname nenachádzajú filmy.

Angel´s revenge
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt angel revenge
Tuším je to dorama s najviac časťami, ktorú som videla (103 častí). Bavila ma od začiatku, temná strana mníšky, ktorá sa chce pomstiť za svoju sestru bola úplne pecková. Páčili sa mi všetky charaktery, zvraty, pochody... Veľakrát som nevedela, ako sa to vyvinie a to je na dorame super. Je to rodinno-romantická dorama, takže ak nemáte čo pozerať a chcete niečo na dlhšie, tak odporúčam.


You are beautiful
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt you are beautiful dorama
Táto dorama patrí všeobecne medzi moje NAJ. Veľmi sa mi páčila. Humorné scénky nechýbali a dej príjemne oživovali. Romantická zápletka bola dokonalá, malo to úžasný príbeh, úžasné obsadenie a perfektné vyvrcholenie deja.

Descendants of the sun
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt descendants of the sun
Táto dorama bola perfektná v tom, že ukazovala romantiku v prostredí armády. Vzťah vojaka a doktorky sa vyvýjal veľmi dobre, zároveň sme mali aj iné zaujímavé dejové línie. Mňa osobne to veľmi zaujalo, pretože som doramu z podobného prostredia ešte nevidela.

Hana yori dango
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hana yori dango drama
Mnohí túto doramu kritizujú ale mne osobne sa veľmi páčilo. Podľa mna bola oveľa lepšia ako kórejská verzia (Boys before flowers). Herecké obsadenie bolo top. Matsumoto v hlavnej úlohe a Oguri vo vedľajšej proste dokonalosť sama a často som nevedela, komu vlastne držím palce. Príbeh bol síce trochu otrepaný (sebecký a namyslený boháč sa dejom mení) ale celkovo to bolo zahraté veľmi dobre, takže to budilo skvelý dojem. Nehovorím o dodatočnom filme a celkovom konci :)ň

I hear your voice
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt i hear your voice
Láska medzi mladším mužom a staršou ženou, ktorá má iskričku zasadenú v dávnej minulosti. Zároveň sa dozvieme tajomstvá spred niekoľkých rokov, zažijeme jemný nádych akčnosti a zároveň aj náčrt fantasy (počutie myšlienok iných ľudí). Veľmi sa mi to páčilo. Okrem toho, že tam hrá Lee Jong Suk, to malo dobrý dej, dobré zvraty, dobré myšlienkové pochody a krásny koniec^^

Devil beside you
Súvisiaci obrázok
Jedna z mála dorám z Tajwanu, ktorá sa mi páčila. Príbeh nevlastných súrodencov, rodinné problémy a trable s láskou. Prišlo mi to ako taký pohodový, teen seriál na oddych. Nejaké zložitejšie línie ani myšlienky tam nehľadajte, je to čisto mierené na lásku hlavného a vedľajšieho páru.

Perfect girl evolution
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt perfect girl evolution drama
Musím povedať, že táto sa mi náramne páčila. Anime som síce nevidela ale dorama zaujala. Hlavný pár bol naprosto dokonalý, páčilo sa mi "hororové dievča", podla mna bola desne zlatá. Rovnako aj ostatní mužskí predstavitelia na čele s hlavným hrdinom boli perfektní. Nájdete tu humor, romantiku ale aj pekné myšlienky.



Na dnes všetko. Všetky zoznamy TOP-ov budem priebežne aktualizovať o nové typy na doramy. Ak sa podarí, čoskoro výjde TOP doramy z prostredia školy.



Videli ste nejakú? Ako sa vám páčila?
Poprípade navrhnite, čo do zoznamu pridať. :)

0 comments:

Zverejnenie komentára