piatok 14. júla 2017

Ruler: Master of the mask

Info:

Pôvodný názov: Gunju: Gamyeonui Juin
Alternatívny názov: Ruler: Master of the mask
Rok vydania: 2017
Krajina pôvodu: Kórea
Počet častí: 40
Poznámka: Yoo Seung Ho♥

Obsah:

Lee Soo sa narodil do kráľovskej rodiny a získava status korunného princa. Kvôli tajomnej minulosti svojho otca musí nosiť na tvári masku a tak prostý ľud a dokonca ani hodnostári nemajú potuchy, ako ich budúci kráľ vyzerá.
Zo začiatku sa Lee neprieči počúvať rozkazy svojho otca ale raz ujde do dediny. Bez masky. Zisťuje, že na jej nosenie nemá dôvod. Ale zisťuje ešte čosi. Jeho národ sužuje skupina zabijakov, ktorí ľudom za drahé peniaze predávajú aj obyčajnú vodu. Ich vplyv siaha až do vnútra paláca a tak sa princ rozhodne vzoprieť a proti nim bojovať.
Na svojej ceste stretne krásnu Ga Eun, svojho prvého kamaráta Sun-a a mladé dievča, ktoré mu neustále zachraňuje život a je pre neho ochotná obetovať naozaj všetko - Kim Hwa Gon.


Môj názor:

Takže..Hraje tam môj milašik, tak som si to predsa musela pozrieť. Historické milujem, takže dve plus to malo hned na začiatku. Príbeh sa mi celkom páčil, aj maska ako dôležitý doplnok bola perfektná. Síce som trochu nepochopila, ako je možné, že bez masky ho nikto nepoznal a opačne. Ved predsa oči aj hlas mal rovnaké! :D
Ga Eun bola veľmi sympatická, skromná, pomáhala princovi aj iným ľuďom. Rovnako Sun. Ten si ma na začiatku a na konci dosť získal. On prešiel asi najväčším vývinom postavy. Dalej verný bodyguard a dokonalý šermiar, ktorý nikdy neopustil princovu spoločnosť a hlavne Hwa Gon, ju som mala fakt rada!
Celkovo to bola pecková dorama, neustále som čakala kedy výjdu nové časti. Naozaj sa mi páčila, takže odporúčam.

Hodnotenie


Obrázky a gify:
Súvisiaci obrázok
Lee Soo a Hwa Gon
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt master of the mask gif
Podľa mňa ho nie je až také ťažké v tej maske poznať. :D
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt master of the mask gif
Princ a verný šermiar.
Súvisiaci obrázok
Milášik s vláskami :D


0 comments:

Zverejnenie komentára