utorok 25. júla 2017

Sayurkyne prvé vlastné auto

Musím sa priznať, že som tento článok chcela napísať už dávnejšie ale...som lenivec:( Tak tu bude zverejnený až teraz.
Ako som minule úspešne urobila vodičák, priradila som sa k skupinke ľudí, ktorí sa nazývajú vodiči.
Ocko nechcel, aby som jazdila na jeho autách, tak sme sa dohodli, že si kúpim vlastné. (Väčšiu časť peňazí dala reálne Sayurka! Ocko doplatil len tisícku.)

Tak som sa rozhodla predstaviť vám môjho najnovšieho miláčika, ktorého volám Fernando. (Radšej sa nepýtajte) :D



Zopár general info o aute:
Model: Peugeot 206
Dátum výroby: 2008
Dátum kúpy: 18.03.2017.
Miesto kúpy: AutoLamač, Bratislava
Cena auta: 4200€

Pre auto sme šli do BA, pôvodne som chcela octáviu na automat, ale už ju predali, tak som si vzala toto zlatíčko. Ešte asi mesiac na to, som mala BL značku, takže som si musela dať auto prepísať na KE (cena prepisu 66€).
Potom som zistila, že mi bývalý majiteľ nenechal kartičky od STK/EK, takže som musela ísť na administratívnu STK/EK, kde vám tieto kartičky dodatočne vystavia (cena 22€).
Následne som si ešte kúpila tú nálepku Ztko, lebo ešte moc dobre nejazdím, tak aby na mňa vodiči netrúbili. Mne osobne pomohla, už som ju aj dala dole.

Auto mne osobne veľmi vyhovuje. Chcela som malé a guľaté, babka nechcela, aby som mala červené tak si myslím, že táto farba a model je celkom OK. V papieroch mám, že je to hnedá metalíza, aj ked mne príde skôr do siva ale tak prosím.
Je to podľa mňa ideálne auto do mesta. Najviac s ním budem chodiť do školy, na nákupy atd, čiže je fakt super, že je také maličké.

Má aj klimatizáciu, čo oceňujem hlavne v týchto dnoch. A bývalý majiteľ mi nechal aj rádio, čo je plus, lebo nemusím mínať svoje peniaze. Aj ked sa mi nepáči, že nemá ten port na USB, iba na CD ale tak zatial sa necítim tak pri peniazoch, aby som si len preto kupovala nové rádio v cene 30€+. A poväčine je aj tak vypnuté, lebo sa s posádkou rozprávam.

Už som autíčko niekoľkokrát pokrstila aj v Maďarsku, kde chodím veľmi rada. Aj ked na veľké vzdialenosti chodím zatial s ockom. (Nechceme predsa niekoho zabiť, no nie?) ^^

Pre mňa je mať auto obrovské plus, pretože ma nemusí ocko stále niekam voziť, čakať ma atd. A to, že mám vlastné je dalšie plus, pretože nemusím seba ani ocka obmedzovať, že dnes si beriem auto ja, zajtra ty atd..

Chcela by som si ešte kúpiť takú tú voňavú jašteričku na sklo, nalepiť čierne fólie na zadné sklá a ešte si dať vytlačiť fotky a pripevniť ... tam hore viete, kde je to clonítko.? (Vysvetlovanie level Sayka). Ale som moc lenivec na to, aby som sa k tomu dokopala. Snáď raz.

Hm..tuším som napísala všetko, čo som chcela. Ak by ste sa chceli niečo spýtať o aute, o dokladoch atd, kludne napíšte koment :)



Súvisiaci obrázok
Patríte medzi vodičov? Jazdíte radi?
Na akom autíčku jazdíte? :)

0 comments:

Zverejnenie komentára