sobota 22. júla 2017

Fight for my way

Info:

Pôvodný názov: Ssam Maiwei
Alterantívny názov: Fight for my way
Anglický názov: Third-rate my way
Rok vydania: 2017
Krajina pôvodu: Kórea
Počet častí: 16
Poznámka: Park Seo Joon

Obsah:

Ko Dong Man a Choi Ae Ra sa poznajú už od školy. Stali sa z nich dobrí priatelia a teraz sú dokonca susedmi. Bývajú oproti sebe a vo všetkom sa podporujú. Ko Dong Man zvykol robiť taekwondo a bol v tom naozaj dobrý. Choi Ae Ra chcela byť reportérka. Avšak obaja robia niečo iné a vzdali sa svojich snov. Vďaka mnohým náhodám a stretnutiam s dalšími spolužiakmi sa rozhodli oprášiť svoje sny a zobojovať. No na svojej ceste našli aj niečo, čo rozhodne nečakali.


Môj názor:

Ješííš! To bolo kawaii! (Sayka, mala by si sa naučiť nevyjadrovať svoje pocity až tak moc.) Ale fakt, to bolo za poslednú dobu najzlatšie, čo som videla. Velmo sa mi to páčilo. Kukla som si to kvôli Seo Joon-ovi ale dorama nesklamala. Bola orientovaná na bežný život, bežné problémy. Nič neprikrášľovala, nič neidealizovala. Proste pecka. Dokonca mi nevadilo ani podivné správanie hlavnej hrdinky a to už je čo povedať. Práve naopak, často mi prišla cool. Toľko som sa nasmiala, nausmievala a nevedela som sa od toho odtrhnúť. Odporúčam všetkými desiatimi!

Hodnotenie:


Obrázky a gify:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fight for my way drama gif
Dorama sa sústreďuje na život štyroch postáv.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fight for my way drama gif
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fight for my way drama gif
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt fight for my way drama gif

0 comments:

Zverejnenie komentára