utorok 13. júna 2017

Zo života Sayurky ─Podivnosti 01─

Aneb v čom sa Sayurka často líši od iných.
V tomto článku som sa vám snažila trochu priblížiť môj život. Budú tu spísané niektoré veci, ktoré sú pre mňa prirodzené no mnohým môžu pripadať jednoducho zvláštne.
Prvá vec, ktorú robím je písanie hlášok. V tomto zošite mám 5 sekcií a to Anime, Doramy, Seriály, Filmy a Telenovely.
Každá sekcia začína výpisom videných dorám. (Obľúbené sú zaznačené srdiečkom, film Fkom, Yaoi Yčkom a podobne), potom nasleduje sekcia daných hlášok, rozdelených podla príslušného názvu a písaných farebne. A na záver sú obrázky mojich obľúbených postáv čí párov.


Kedže bývam so starými rodičmi, mali sme zásobu rozličného porcelánu, pohárov a kadejakých vecí do vitríniek. Potom to však babka chcela vyhodiť. A čo Sayurka neurobila? Zobrala si poháre na kozmetiku. Ako vidíte, takto to mám všetko rozdelené, aby som v tom mala prehľad.

Zbieram a milujem perá, farbičky, fixky.. všetko farebné. (Čo vidno aj na blogu, že?) Ale taká som bola od základky, vždy všetko v škole zvýrazňovala, vyfarbovala..
Zbieram 2€rovky a tu mám tiež dve sekcie. Prvá je pamätné a pekné mince, ako môžete vidieť v sklenej fľaštičke a na obrázkoch. Druhá sekcia je obyčajné dvojeurovky, ktoré potom po stovkách zmením na papierové a dávam do banky, takže vlastne je to skrytá železná rezerva.
Ďalšia úchylka so mnou je tiež poriadne dlho. Spočíva v tom, že ked ma nejaká kniha zaujme, prečítam si jej obsah. A následne si prečítam poslednú stranu. Neviem prečo to robím, ale je to tak. A robím to aj pri seriáloch či doramách.
Som posadnutá červenou. Už od detstva. Mám červené steny, červenú posteľ s perinami a kobercami, červené závesy, notebooky, doplnky...všetko :D



Asi je márne pýtať sa, či sa v tom niekto našiel.
Ale.. máte aj vy nejaké zvláštne veci v živote, ktoré robíte alebo "musíte" vlastniť? :)

0 comments:

Zverejnenie komentára