nedeľa 18. júna 2017

Postavy, ktoré ma zaujali ├ Muži ┤

V tomto článku nájdete zoznam postáv, ktoré ma najviac zaujali. (Niekedy má však Sayurka radšej vedľajšie ako hlavné postavy) :D A bude to predovšetkým sekcia dorama. Neskôr pribudnú aj iné sekcie.

Poradie nesúvisí s obľúbenosťou.^^

1. Yeo Woon Un z Warrior Baek Dong Soo
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt yeo woon un
Okre toho, že ho hrá môj milašik (Yoo Seung Ho) je to podla mňa jedna z naj postáv. Je tajomný, v priebehu deja sa dokonale vyvýja, je peknučný no časom prehodnocuje svoje priority.


2. TalTal z Empress Ki
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt taltal empress ki
Celá dorama sa mi náramne páčila, na historickú bola dokonalá. TalTal ma však zaujal najviac. Zo začiatku sa mu nedávalo veľkého priestoru, no mňa už vtedy očaril. Bola to úžasná postava s dokonalým charakterom, zmyslom pre spravodlivosť a čestnosť, rovnako aj lojalitu.

3. Tae Kyung z You are beautiful
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Tae Kyung
Čo povedať k tejto postave? Páčilo sa mi, ako bol zo začiatku chladný, na Mina-ma kašľal ale nakoniec si k nemu našiel cestu a potom jej začal pomáhať. Koniec bol úplne epický. Rovnako sa mi aj páčilo ako mu urobili zápetku s rodinou, ako sa v priebehu príbehu menil a nakoniec bol úplne iný.

4. Dong Hua Dijun z Eternal love
Súvisiaci obrázok
Dalšia postava z historickej doramy. On bol vlastne kvázi vedľajšie postava aj s osobou, s ktoru tvoril hlavnú dejovú linku. Veľmi sa mi páčil jeho príbeh aj charakter. Vážený,nesmrteľný, ktorý nemá city ani žiadne záľuby no časom sa aj on menil a čo-to zo svojho života ukazoval. Celú doramu som sa tešila práve na neho (hlavný pár ma sorko vôbec nezaujal) a bola som šťastko, ked sa objavil v eppke aspon na chvíľu.

5. Lee Yoon Sung z City hunter
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lee min ho
Mal veľmi dobrý charakter, od mala trénovaný za vojaka, vedel dobre strieľať no využíval to na nastolenie spravodlivosti. Zároveň mal dobré vtipy a humorné scénky, cit pre rodinu a lásku a tak bolo všetko dokonale vyvážené.

6. Domyouji Tsukasa z Hana yori dango
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jun matsumoto
Poznáte ten klasický príbeh o boháčovi, čo sa zaľúbi do chudobnej? Jo, to pozná každý. Ale Hana yori dango bola úžasný dorama. (Japonský remake na kórejsku verziu Boys before flowers. Sayurke sa viac páčila japonská verzia^^)
Domyouji bol naprosto úžasný. Na úvod namyslený fracek z bohatej rodiny, ktorý sa sám nedokázal ani len najesť. A potom bum, spoznal dievčinu, ktorá ako jediná z neho nebola hned paf a to ho zaujalo. A keby ste videli, čoho bol schopný a akej zmeny sa nakoniec dočkáme, tak je to fakt parádny charakter!

7. Park Soo Ha z I hear your voice
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt lee jong suk
Zástupca romatickej doramy. Jeho postava bola rovnako úžasná, ako sám herec. Páčili sa mi všetky jeho myšlienkove pochody, jeho láska k hlavnej žene, jeho motív vždy ju chrániť. Proste nemám k tomu, čo viac dodať.

8. Takano Kyohei z Perfect girl evolution
Súvisiaci obrázok
Tak pri tejto dorame som sa nesmierne bavila. Kyohei sa zo začiatku Sawako bál, robil jej naprieky(vlastne to jej robil po celý čas) ale aj tak mu na nej záležalo, vždy sa objavil, ked potrebovala pomoc, vždy ju chránil, vždy pomáhal. A najlepšie na tom bolo, že ju mal rád takú, aká skutočne bola.

9. Sha Quia Mo z The journey of flower
Súvisiaci obrázok
Epická postava! Jednoznačne! Kráľ démonov, zloduch, všetkých chce zabiť.. ale je tu jdno dievča, ktoré chráni. Fakt naprosto dokonalá postava s úžasným charakterom, dvoma tvárami, temnou a krutou stránkou no potom nežnou tvárou. Nehovoriac o tom, ako mu svedčia dlhé vlasy!

10. Zuo Zhen z Cruel romance
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Zuo Zhen,
No čo si povieme, Sayurka také postavy rada. Je to úlne úplny badass. Mafián, rodený vodca, oháňa sa prisluhovačky, zbraňami, peniazmi a tým, že všetko musí byť, ako povie. A potom je tu obyčajná žienka, ktorá ho nepočúva a tak sa naháňajú ako mačka a myš. A on zrazu svoju mafiu presúva na druhú priečku a žena je priorita číslo jedna.

11. Chu Bei Jie z General and I
Tu ani neviem, či môžem povedať, že bal badass ked predsa generál musí byť. Ale na svojom poste generál-princ bol excelentný, bojoval za každú cenu, aj ked si myslel, že prehrá tak sa nevzdával. A potom sa zaľúbil do ženy, ktorá vytvárala bojové stratégie. problém bol ten, že ona pracovala pre kráľovstvo, proti ktorému on bojoval. Ale to predsa v doramách nikdy nevadí :D
Aj tak bol až do samého konca najlepšia postava z celej doramy.



Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt question mark icon png
Poznáte a máte radi nejakú z týchto postáv?
Videli ste nejakú vyššie spomenutú doramu? Páčila sa vám?

Povedzte mi niečo o vašich naj postavách^^

0 comments:

Zverejnenie komentára