utorok 13. júna 2017

Hodnotenie blogu - Shio

Deviatym klientom sekcie Hodnotenie blogu je blogerka Shio, ktorej blog nájdete TU.


Prvý dojem:

:O Musím sa priznať k dvom veciam. 1. nevedela som, ako veľmi sa k sebe hodí sivá a ružová. Za 2. aj napriek tomu, že je mojou úchylkou preplnenosť a namačkanosť a ty máš na pozadí iba jednu farbu sa mi tvoj dess náramne páči. Proste spolu vytvára taký pekný kompaktný celok, že sa na to rada dívam. *Sayuri sa do budúcna inšpiruje.*
A tvoj obrázok v záhlaví mi pripomína, že sa už fakt musím naučiť aspoň čítať..ale..ked znaky sa mi učia náramne ťažko :(
10/10

Dizajn

Veľmi sa mi páči. Je prehľadný, je tématický, farby spolu pekne ladia, dobre zvolený obrázok záhlavia. Používaš perexy, čo je len dobre, pretože máš stránku primerane dlhú. Páčia sa mi obrázky v článkoch. Dokonca aj sivá farba na pozadí.
Prekvapivo by som nič nemenila a nič nevytkla.
10/10

Menu a boxy

Oceňujem vrchný a spodný box. Menu je prehľadné, rubriky vypísané parádne, našla som aj kontakt na teba, SB, stampsky to pekne oživili.
Len tak btw, kde máš pod Info to, že "více informácí" tam nemal byť link? Lebo.. nejako mi nejde :D A chcela som si tých viac informácií prečítať. :D
10/10

Články, prehľadnosť, aktivita...

Páči sa mi ako máš spravený list anime. (Tie obrázky k rozcestníku) a rovnako sa mi páči aj šablóna tvojich recenzií. Pri niektorých písmenkách sa ti obrázky robiť nechcelo? Ked tam máš len vypísané? :D
A inak, ja som si myslela, že ked tam máš ten obrázok, tak si na to urobila recenziu, lenže pri niektorých mi nič neotvorilo. Chýba mi tam proste nejaký odkaz, že na ktoré tá recenzia je, lebo som po celých obrázkoch klikala ako tupelo :D
Páči sa mi, ako máš všetko prehľadne usporiadané, človek čo hľadá nájde.
10/10

Celkový dojem

Pozitívny. Páči sa mi komplet, ako to tu máš všetko nastavené, prichystané a podobne. Prešla som aj článkami, aj rubrikami. Do hier moc nie som a do cosplayov sa až tak moc nerozumiem, ale anime a manga ma baví.
Dess je taký letný, pôsobí osviežujúco (neviem nájsť to správne slovo na to.. -_-)
10/10

CELKOVÉ HODNOTENIE: 50 bodov / 50


Dakujem za využitie tejto novej Sayurkynej službičky :)

Nezabudni aj ty napísať názor na Sayurkyn blog.
Odkaz do anonymného dotazníčku nájdeš TU.



Ak si aj Ty chceš dať odhodnoť blog --> Klikni SEM

0 comments:

Zverejnenie komentára