štvrtok 29. júna 2017

Hodnotenie blogu - Citruštek

Dalším blogom na hodnotenie je blog Citrušteka, ktorý nájdete TU.


Prvý dojem

Neviem, či budem k veci, kedže je to iná doména a v tej sa nevyznám :D Ale blog vyzerá dobre, je prehľadný, máš aj horné menu aj bočné menu, spodné menu sa asi nedá ale aj tak netreba :D
Text je dobre čitateľný, modrá + čierna ide dokopy. Ja by som tam síce dala viac farieb ale ..well to je len Sayurka :D
10/10

Dizajn

Hm hm.. neviem ako vyzerajú dizajny na tvojej doméne takže etoo... ale musím povedať, že sa mi páčia tie..boxy? Proste chápeš nie? Ten štvorčeky na novinky, daľší štvorček na gif atd. To ma hned zaujalo, vyzerá to super.
Úvodný obrázok je tiež fajn, myslím, že odzrkadluje to, o čom blog je. (Teda Saya si to tak vymyslela), Prvý obrázok ako že si spisovateľ, druhý že sa rozjímaš a tretí sloboda ako únik z reality do príbehov.) (Ako moc správne to je?)

Mne sa hlavne nepáči ako to musím komentovať :( Lebo ja stále zabúdam, že tam musím písať meno, adresu a ešte to chce aj dáke overovanie :( *Fňuk*
Ale inak 10/10

Menu, prehľadnosť...

Páčia sa mi gifká v menu, tie novinky o aktivite, o príbehoch atd. To sivobiely blog pekne oživuje. Box hore ako rubriky je tiež fajn. Páči sa mi, že sa to políčko tak.. zasiví? (Proste je tam tmavšia sivá, ked na to kliknem!) :D
Hm.. nemám dalej čo povedať.
10/10

Aktivita, články

No od teba čítam zatial len Classmates, čo sa mi by the way náramne páči. A až teraz vidím, že si ich napísala už dosť. Čmuchám .. aha. Killers sa mi páči. Takže po skúškach budem čítať aj to. :3
Čítam aj tvoje články zo života atd, takže ich tiež hodnotím super, obohacuješ ich o obrázky, gifka, pesničky.
Jo a vždy dávaš vedieť o aktivite a "čo je nové" v boxíku vedľa.
10/10

Celkový dojem

Ako som spomenula, blog pôsobí super a útulne. Tým, že je v podstate len na príbehy by som ani nič nedoplnila. (Čo je u mna a preplnenosti divné ale je to tak.) Máš všetko pekne spracované, oddelené, človek vie veci rýchlo nájsť.
Aha možno predsa jednu radu by som dala. Na recenzie by som vytvorila samostatné políčko hore. Lebo dala si to pod políčko autorka a tam som čakala iba "o živote" atd.
Ale inak nič takže
10/10

CELKOVE HODNOTENIE: 50 bodov / 50

Dakujem za využitie tejto novej Sayurkynej službičky :)

Nezabudni aj ty napísať názor na Sayurkyn blog.
Odkaz do anonymného dotazníčku nájdeš TU.


Ak si aj Ty chceš dať odhodnoť blog --> Klikni SEM

0 comments:

Zverejnenie komentára