piatok 30. júna 2017

Warrior Baek Dong Soo

Info:

Pôvodný názov: Musa Baek Dong Soo
Alternatívny názov: Warrior Baek Dong Soo
Rok vydania: 2011
Krajina pôvodu: Kórea
Počet častí: 29

Obsah:

Vládnuca dynastia v krajine Joseon spriada intrigy už celé desaťročia. V dôslednu prevratu na kráľa má byť zabitá rodina jeho najvernejšieho sluhu. Avšak jeho syna spred pazúrov smrti zachráni najlepší šermiar v Joseone "Saint Sword" a vychováva ho spolu so svojimi vernými priateľmi.
O niekoľko rokov spoznajú chlapca menom Yeo Un. Je tichý, večne v čiernom oblečený a nerád sa stará do záležitostí iných. Spolu s ostatnými chlapcami trénuje bojové umenia a je najlepší. Lepší ako Baek Dong, preto sa často doberajú. V skutočnosti sú však priateľmi.
Všetko sa ale zmení, ked sa Baek pridá ku kráľovi ako verný vojak. Un odchádza k svojim - zabijakom Heuksa Chorong. Je to jeho osud, ktorý si však nevybral.
Avšak nedokáže zabudnúť na starého priateľa. A tak sa časom karty obracajú.


Môj názor:

Doramu som videla už dávnejšie a ked som teraz dala rewatching dokopala som sa k napísaniu recenzie. Hraje tam môj milašik Yoo Seung Ho♥ A má krásnučké čiernučké dlhé vlásky! (Saya zase si sa zbláznila?!)
No späť k dorame. Historická, akčná, s prvkom lásky a hlavne priateľstva. Veľmi sa mi páčili všetky charaktery. Hlavne Baek a Un. (Un samozrejme viac ale..etoo.. badass jak má byť!)
Dalej sa mi páčilo ako sa charaktery menili. A tým myslím že veľmi rapídne sa menili. Niektorí aj o 180°. Páčili sa mi myšlienky, celkové také to motivačno poučné monológy.
Doramu rozhodne odporúčam.


Hodnotenie:



Obrázky, gify:
Milašííík ♥ (Un)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt warrior baek dong soo gif
Un a Baek ako najlepší kamaráti.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt warrior baek dong soo gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt warrior baek dong soo gif
Un a Baek ako deti.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt warrior baek dong soo gif
Sky Lord (Vodca Heuksa) a najlepšia kamarátka Baek-a


0 comments:

Zverejnenie komentára