streda 10. mája 2017

H2O - stačí pridať vodu

Dobre.. hlavne sa Sayurke nesmejte za to, že to pozerá aj ked má 20 rokov! Je to pekné :D Videla som to už dávnejšie, ešte originál na Disney Channel a teraz som to objavila na youtube a... bum. :D

Ked som bola menšia, tak som H2O strašne žrala. Proste uplna topka to bola. Austrália, voda, morské panny, teen, romantika♥
Stále som mala najradšej Cleo a najmenej Rikky a predstavte si, teraz sa to otočilo a mám najradšej Rikky.
Emmu som mala rada tak stredne, bola na mna príliš zodpovedná, dospelácka atd..a tú novú Bellu som si nijako neobľúbila.
A Charlotte by som najradšej skopala dade do jamy. (Ano, Sayurka vie byť milá..)

Takže asi na úvod ani nemusím hovoriť, o čom to je, tak či tak budeme mať v článku gifká :)


A teraz si zhodnotme tento dokonalý seriál.
Icon - Poppy by fmr0Najviac sa mi páčilo puto priateľstva medzi Rikki, Cleo a Emmou. Naozja to bolo dokonalé. Všetko prežívali spolu, vždy pri sebe stáli a vždy si pomáhali.
Icon - Poppy by fmr0Aj ked to bol teen serial, obrovské plus bolo, že každá našla pravú lásku a to bola ich prvá. Zbytočne tam nedávali nejaké mnohouholníky, nevery, podvody atd, čo bolo fakt super, lebo ked kukáte teen serial z tohto roku, tak minimálne jeden trojuholník tak je :D
Icon - Poppy by fmr0 Rôzne aspekty života. Zane ako bohatý týpek, Rikki chudobné dievča, Cleo menšia naivka, Lewis dokonalý vedec, Emma tá zodpovedná,
Icon - Poppy by fmr0 Dalej sa mi hrozne páčil vzťah Cleo a Lewis, že "Milujeme sa už odmala." To bolo zlaté. Ako si tiež pomáhali, chránili sa navzájom, prečkávali ťažké časy..
Icon - Poppy by fmr0 Nepochopila som, načo tam dávali Charlotte. Ona bola tak desná. Vôbec ale vôbec sa tam nehodila nič, proste hluposť. A to ako chcela Lewisa pre seba, a ako chcela ublížiť triu no hrôza!
Icon - Poppy by fmr0 Zane as mi moc nepáčil hlavne na začiatku, ale potom som si k nemu našla cestu. Taký.. obyčajne priemerný týpek. Obzeral a aj za inými, no s Rikki bol úplne iný.

Gifká
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt h2o just add water gif
Páčili sa mi kostými, oceán, podmorské zábery. Túžba Cleo pomáhať delfínom aj ked pri kontakte s vodou jej narástla plutva. A lutovala som Emmu, že sa musela vzdať súťažného plávania.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt h2o just add water gifSúvisiaci obrázok
Boli sme svedkami funny príhod.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt h2o just add water gif
Z pohľadu prvého tria sme mali neskutočne krásne páry. Emma a Ash ma celkovo moc nezaujali, ale boli spolu rozkošní. Najviac som fandila Rikki, pretože ona bola taká flegmatička, sarkastička, neempatická a potom prišiel Zane a bola iná. A Zane to isté. Namyslený fagan z bohatej rodiny, no pri Rikki milý zamilovaný týpek.
A Cleo a Lewis je dokonalý pár, po ktorom túži nejedna žena.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt h2o just add water kiss gif
Bella a Will mi sympatickí nikdy neprišli. WIll bol v pohode, ak nebol s Bellou. Skôr som chcela, aby mal rád Rikki. Čo podla mna aj plánovali, lebo ju nazval anjelom a jeho prvý bozk (dýchanie s úst do úst ale whatever) bol s Rikki. A jeho vzťah s Bell bol moc.. rýchly.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt cleo and lewis gif
No pozrite, aká hnusná bola! Ach Charlotte zabila by som ťa.


Dívali ste sa niekedy na H2O? Aké ste o tom mali názory, kto sa vám najviac páčil?

0 comments:

Zverejnenie komentára