utorok 28. februára 2017

Happy home

Info:

Pôvodný názov: Gahwamansasung
Alternatívny názov: Happy home
Rok vydania: 2016
Počet dielov: 51
Krajina pôvodu: Kórea

Obsah:

Han Mi Soon je manželka Yoo Hyun Ki-a, ktorá pred piatimi rokmi tragicky prišla o syna. Zdá sa, že Hyun Ki sa s tým rýchlo vyrovnal a jeho život ide dalej. Avšak Mi Soon neustále trpí po strate dieťata a tým trpí aj jej manželstvo. Svokra jej takmer nevie prísť na meno, Hyun Ki si začal so svojou asistentou a to všetko sa na ňu rapídne rúca. V pravom momente spoznáva chirurga, ktorý sa stane jej morálnou oporou. Začne sa s ním výdavať častejšie a jej city k nemu sa začínau prehlbovať. Aká bude jej reakcia ked zistí, že chirurg, ktorého má tak rada je doktor, ktorý nedokázal zabrániť smrti jej syna? A bude jej manžel súhlasiť s ich rozvodom?


Môj názor:

Šokujúce priznanie Sayurky... pri tejto dorame plakala! A nie, nebolo to koncom, bolo to dejom. Proste to bolo tak silne na city, že som mala pocit, že niekoho za to zavraždím! Proste ach!
Dobre pekne po poriadku. Páčilo sa mi "zo života", proste nič umelé, nič neprirodzené, jednoducho životné problémy jednej rodiny. Páčil sa mi doktor (meno zabudla), že bol taký gentleman, že mal Mi Soon tak nevinne rád, že jej pomáhal aj s manželom atd.. A hlavne sa mi páčil manžel. Na začiatku mi prišiel ako grobian a arogant, ale časom sa to zmenilo, pochopil, že urobil chybu a chcel si udržať manželstvo. Fakt pekné.
Na konci ma potešili happyendom, ktorý som ani nečakala, takže si u mňa vyslúžili pár bodíkov naviac.

Hodnotenie:


Obrázky a gify:

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt happy home drama
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt happy home drama

0 comments:

Zverejnenie komentára