štvrtok 16. marca 2017

The vampire diaries - koniec po ôsmych rokoch

Ako možno mnohí neviete, ked na svet prišiel nový upírský fenomén (2009) strašne som na tom frčala. Stalo sa to súčasťou môjho života, tlačila si obrázky, zbierala plagáty, kupovala všetko s potlačmi a vždy bola TEAM STEFAN.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the vampire diaries gif

Neustále som sledovala nové časti, ked to dávala Markíza tak aj so slovenským dabingom stále dookola. Po 4tej sérii som s tým sekla (dôvody nižšie). Kedže som minule nemala čo robiť reku, ked už sa blíži veľké finále, podme sa kuknúť, či budem lutovať, že som to prerušila. Dokukala som to a ... neviem, nejako pauzu nelutujem. Finále ma potešilo aj sklamalo(dôvody zase nižšie) a tu je moje zhodnotenie.


Prvá séria sa mi naozaj veľmi páčila. Upíry. Dobrodružstvo, tajomstvo, stredná škola, krv, smrť a akcia. Mala som rada tuším všetky postavy, najviac Stefana, pretože bol vždy ňuňu a Damona som tak trochu neznášala, práve pre jeho pokrytetstvo a aroganciu... avšak...

Roky plynuli a mne sa Elena tak zhusila, že by som ju najradšej uvarila, utopila, udusila a zakopala sto metrov pod zem. Prvá a druhá séria ešte ako tak ale potom bože! večne urevaná, neschopná, nudná, "neviem čo chcem" holka. Totálne zlá postava. Zatial čo Katherine som si nesmierne obľúbila. Moja bitch! (Udivuje ma, ako to Nina skvelo zahrala!)
Sayurka a jej závislosť rok 2011


Celé série by som zhodnotila takto:
Vzťah Damon-Stefan. TOP! Milovala som ich dvoch spolu. Ako sa neznášali no zároveň milovali. Ako sa vždy podržali. Proste bratský vzťah ako už nikdy nikdy neuvidíme.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt stefan and damon gif
Rôznorodosť charakterov. Mrcha Kath, naivka Elena, fashion barbie Caroline, čarodejka Bonnie, podivín Matt, vlčík Tyler... obsadenstvo prvých sérií najlepšie.
Pôvodní. Som rada, že majú aj spin off, trochu ma bavili viac ako TVD. Najviac Klaroine, čo shippujem doteraz. Rebecah a jej životná trauma z rodiny poznačená láskou. Elijah a Katherine, Elijah a Hayley.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the vampire diaries gif
Krv, smrť, akcia. Takýto má byť seriál o upíroch. Páčilo sa mi, ako to stvárnili.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the vampire diaries blood gif
Damon. Vážne... jeho sa nedá nemilovať. Jeho arogancia, jeho "feelings off", jeho humor.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the vampire diaries damon gif
Naprieč vekmi mi viac epic prišiel predsa len vzťah Damona a Eleny. So Stefanom to bolo také... moc sladké, moc stredoškolské... moc umelé. Ale Damon... bol zlý, bol ku každému hnusný, bol nepríjemný... ku každému okrem nej.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt damon elena gif
Neslávne slávna legenda. Dievča z pekla. Jej neustále plány a snaha získať lásku jej života. Milovala oboch. Chcela oboch. Nemala ani jedného. Dokázala povedať pravdu o každom a každému do očí. Jedna z naj postáv.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt katherine tvd quote gif
Rodinné vzťahy medzi Caroline a jej mamkou.
Historické flashbacky, kostými, vlasy...
Stefan ako "rozparovač", Elena a jej "vypnuté pocity"..
Lexi!
Salvatore rezidencia.

Veľa častí robených vyslovene len pre sledovanosť a peniaze.
Príliš zamotaný príbeh. Veľa postáv, veľa umelo vytvorených dejových liniek.
Blbosti. Doppelgangers, Shadow self...
Veľa smrtí, ale hlavne veľa oživovania. Kto je raz mrtvy, mal by skončiť mrtvy.
Upírska Elena. Bože! Kým v Twilighte "Ja chcem byť upír." *Jééj*. Elena "Ja nechcem byť upír." *Fňuk*
ELENA! To bola tak zle vytvorená postava. Večne urevaná a neznesiteľná.
Nové postavy...
Alaric, Caroline, dvojičky.. WTF?! Celé zle.


K FINÁLE (spoilery!)

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Čo vám poviem, všetci sme čakali, že večný mučeník Stefan sa obetuje za mesto, za Damona, za Elenu a whatever a umrie. Dojemné... Fakt. A ešte to zrobia tak, že má ženu ale šak prečo ho nezabiť.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Caroline a jej -vobec mi nechýba manžel-. Na to, ako veľmi ho milovala mi prišlo, že ho oplákavala trochu krátko.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire ELENA! Prečo sa musela vrátiť? Povedzte mi, prečo tú podivnú kreatúru nenechali mrtvu?!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Bonnie a jej "som najväčšia čarodejnica sveta a vysporiadam sa aj s pekelným ohnom". Šak prečo nie.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Matt bol konečne užitočný! (Aj pár eppiek dozadu samozrejme).
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Stefan a Lexi! Cute!
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Katherine je späť! ... Aha... na krátko.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt icon vampire Všetci umreli. Ale samozrejme "najdôležitejšia" Elena žije.. ;-(

Jediná vec, ktorá sa mi na finále páčila bolo zobrazenie mieru po smrti. To bolo naozaj krásne.

"So smrťou prichádza mier. Ale bolesť je cena za žitie."


Dívali ste sa na TVD? Napíšte mi vaše názory!

0 comments:

Zverejnenie komentára