utorok 14. februára 2017

A good wife

Info:

Pôvodný názov: Qing Ai De Wo Ai Shang Bie Ren Le
Alternatívny názov: A good wife
Rok vydania: 2013
Krajina pôvodu: Tchai-wan
Počet dielov: 15

Obsah:

Shen Yi Zen je už sedem rokov dobrou a príkladnou manželkou bohatého a známeho architekta. Avšak v manželstve už nie je tak šťastná ako kedysi. Nemá dobré vzťahy s rodičmi svojho manželka, ktorí jej vždy diktujú ako sa má správať. Navyše už prekonala dva potraty a takmer sa zmierila, že jej život deti nikdy neprinesie.
V jedného dňa spoznáva mladého majiteľa kníhkupectva. Do jeho skromného obchodu sa čoraz častejšie vracia, a kedže je mladík dokonalý opak jej manžela, niečo ju k nemu neustále priťahuje.


Môj názor:

Mám celkom rada podobné príbehy, takže aj tento sa mi páčil. Samozrejme by som vedela trošku skritizovať niektoré veci, ale kedže to bolo z Tajwanu, bolo to celkom nadpriemerné.
Páčilo sa mi, ako nikde neukázali, že Shen muža podviedla, práve naopak, vyzdvihli to, že aj ked človek v manželstve nie je šťastný, nemusí ísť hned do postele s iným. Dalej sa mi páčilo ako sa majiteľ kníhkupectva správal, že to nebol ten muž, ktorý ju chcel nejako získať.
Avšak (a to je u mňa dosť prekvapujúce) som si najviac obľúbila práve Shen-inho manžela. Prišiel mi ako správny chlapík, ktorého jediná chyba bola, že nevidel, ako sa mu kvôli práci rúca jeho osobný život. Páčilo sa mi, ako mu bolo ľúto, ked s ním manžela nebola a hlavne jeho správanie na konci ma nesmierne potešilo.
Rozhodne odporúčam.

Hodnotenie:

Obrázky:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt a good wife drama
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt a good wife dramaVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt a good wife drama

0 comments:

Zverejnenie komentára