pondelok 23. januára 2017

The journey of flower

Info:

Pôvodný názov: Hua Quin Gu
Alternatívny názov: The journey of the flower
Rok vydania: 2015
Krajina pôvodu: Čína
Počet dielov: 58

Obsah:

Ked sa Hua Quin Gu narodila, veštili jej zaujímavý no tragický osud. Mala zvláštnu krv, ktorá priťahovala démonov. Dedinčania ju preto odvrhli a nikdy nemala skutočných priateľov. Jedného dňa ju zachránil boh v ľudskej podobe. Od toho dňa urobila Hua Quin všetko, aby sa stala jeho študentkou a mohla objaviť krásy nesmrteľného sveta. Po vstupe do svätine si našla nových kamarátov, no jej nevinná ale tajomná povaha jej vytvorila aj nepriateľov, ktorí ju chcú vidieť mrtvu. Avšak zbaviť sa jej nebude také jednoduché. Chráni ju totiž samotný kráľ démonov.


Môj názor:

Dalšia skvelá historická dorama. Táto bola špeciálna tým, že má nápis "fantasy". Naozaj to bolo všetko spracované na jednotku. Príbeho bol pútavý, nikdy nenudil, nachádzali sa v nom rôzne aspekty života od lásky, nenávisti až po obetu. No zároveň sme mohli vidieť aj humorné scénky či dokonalé bitky. Postavy boli naprosto dokonalé. Ani jedna nebola predvídateľná, nevedeli ste, na čej strane stoja a aké budú ich činy. Rovnako ma prekvapil aj vývoj hlavnej postavy. Taký zvrat som teda nečakala ani ja.
Z postáv som si (ako je to u mňa zvykom) obľúbila záporáka, kráľa démonov. Veľmi sa mi páčil jeho vzťah k Hua Quin a celkovo jeho životný príbeh. Bol naj postava z celej doramy.
Ak máte radi niečo takéto, jednoznačne odporúčam!

Hodnotenie:


Hlášky:

"Muž, ktorý ma miloval pre mňa zomrel. Muž, ktorého milujem ma chce vidieť mrtvu."

"Ten, ktorému som najviac verila ma zradiť.."

-"Nasleduj ju. Ochraňuj ju."
-"Ani potom všetkom, si na ňu nikdy nezabudol."

"Toto všetko bude zničené pre jednu ženu?"

"Ak nemôžem ochrániť toho, kto je pre mňa najdôležitejší, aký má zmysel byť démoním kráľom?"

"Ak sa opovážiš čo i len trošku ju zraniť pre týchto ľudí, tak ich do jedného zabijem."

Obrázky a gify:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Hua Qian Gu
Hua Quin Gu a Sha Quia Mo (kráľ démonov)
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Hua Qian Gu
Vládkyňa
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Hua Qian Gu gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the journey of flower gif
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the journey of flower gif
Démon a boh
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt the journey of flower gif

0 comments:

Zverejnenie komentára