piatok 20. januára 2017

Prince of Lan Ling

Info:

Pôvodný názov: Lan Ling Wang
Alternatívny názov: Prince of Lan Ling
Počet dielov: 46
Rok vydania: 2013 (Je aj 2016 verzia, ale 13ka je lepšia!)
Krajina pôvodu: Čína

Obsah:

Yang Yue Wu pochádza z malého kmeňa Biely vrch, ktorý je izolovaný od okolitého sveta. Ona aj jej babka sú kňažkami, poznajú liečiteľstvo, bylinky a niekedy aj osudy ľudí. Jedného dňa stretne princa z Lan Lingu, ktorému pomôže ošetriť jeho zraneného koňa. Následkom udalostí v jej dedine sa rozhodne kmeň opustiť a pomáhať princovi.
V takmer rovnakom čase spoznáva aj Yu Wen Yonga, o ktorom si spočiatku myslí, že je chudobným farmárom. Z neho sa neskôr vykľuje cisár susednej provincie, ktorému hoc si to nechce priznať Xue Wu nie je ľahostajná.
Avšak cisár s princom sú odveký nepriateľa. A ako sa vraví, že priateľov láska k jednej žene rozdeľuje, znamená to potom, že nepriateľov spája? Aký osud čaká princovu krajinu? A dokáže Xue Wu odvrátiť jeho osud?


Môj názor:

Viete ako to je, že niečo nenávidíte no potom to milujete? Áno ja viem, pred pár mesiacmi som písala, ako neznášam historické doramy a well teraz ich s chuťou pozerám.
Ale táto bola rovnako ako Empress Ki suprová! Samozrejme mám aj kritiku. Fakt.. som si neobľúbila princa, a hoc bol hlavná mužská postava mňa vôbec nezaujal. Prišiel mi nudný, nezábavný, vedeli ste v ňom čítať ako v otvorenej knihe a tak ste vždy predvídali jeho činy. Xue Wu bola tá typická cool postava, ktorá obráti všetko na ruby, každému pomôže a všetko vyhrá. Takže tiež žiadne zvraty.
A teraz.. najviac dobrá postava a samozrejme môj obľúbenec bol cisár. Zo začiatku chladný a krutý, potom stále chladný a krutý ale pred Xue Wu nežný, so srdcom zo zlata, obetavý, milučký.. (Brala by som ho všetkými desiatimi!)
Noazaj prešiel obrovským vývojom. A hlavne ten koniec ach!
Ak máte radi historické odporúčam.



SPOILER ALERT
Ja som tak strašne chcela aby bola s cisárom! Proste naprosto dokonalí by boli spolu a cisár by bol konečne šťastný.
Na jednej strane sa mi páčilo, ako bola verná jej manželovi (aj ked si myslela, že je mrtvy) ale proste... ja som mala rada cisára! :(
KONIEC SPOILERU

Hodnotenie:


Hlášky:

"Pri žene je slabý aj najväčší hrdina." (Yu Wen Yong)

"Keď bola otrávená, cisár bol pri nej po celý čas. Ešte sa k nikomu nesprával tak, ako k nej." (Sluha)

"Každý ma vidí ako monštrum. Len ty, Xue Wu ma vidíš ako normálneho človeka." (Yu Wen Yong)

"Môžem ti dať čokoľvek. Len nie moje srdce." (Yu Wen Yong cisárovnej)

Obrázky a gify:
Princ
Cisár vs princ.


0 comments:

Zverejnenie komentára