piatok 6. januára 2017

Majo no Jouken

Info:

Pôvodný názov: Majo no Jouken
Alternatívny názov: Forbidden love
Rok vydania: 1999 (Tuším najstaršia dorama, akú som videla)
Krajina pôvodu: Japonsko
Počet dielov: 11

Obsah:

Michi je dcéra bohatého podnikateľa, ktorý sa v krajine stará o školstvo. A tak sa rozhodne byť učiteľkou a nastupuje na strednú školu. Ako to už býva, v škole sa klebety šíria rýchlo a tak si všetci myslia, že jej pozíciu vybavil jej vplyvný otec. Už od začiatku jej dajú pocítiť, že ju nemajú radi a nechcú ju za triednu učiteľku.
Na druhej strane je rovnako syn z bohatej rodiny Hikaru, ktorý má zdediť nemocnicu. Avšak on má v záľube iba motorky a povlakovanie. Títo dvaja sa stretnú a začnú spolu tráviť čoraz viac času. To sa nepáči Michiiným rodičom ani jej snúbencovi, Hikarovej matke a spoločnosti ako takej. Ako sa ich vzťah bude dalej rozvíjať?


Môj názor:

Poznáte to, ked sa zamilujete do gifka? (Či som jediný taký blázon?) Ono.. hladala som gifká k jednej dorame, ktorú som včera kukala a google mi ponúkol aj jedno z gifiek dole. Hned som sa zamilovala a začala hľadať, odkiaľ gifko je. Potom som sa dopátrala a už to šlo. Síce nie sú titulky, iba anglické, neodradilo ma to a doramu som skukla. Síce som ju našla v horšej kvalite ale aj tak bola pecková. Mne sa takéto doramy moc lúbia, ktoré sú proti spoločenským konvenciám a názorom takže sa mi príbeh veľmi páčil. Rovnako aj postavy boli dokonalé, predovšetkým to, ako sa vplyvom udalostí menili.

Hodnotenie:
(10/10)

Obrázky a gify:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Majo no Jouken english sub download
Súvisiaci obrázok(Ano, do tohto gifka som sa zamilovala :D)
Súvisiaci obrázok
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt Majo no Jouken

0 comments:

Zverejnenie komentára