piatok 23. decembra 2016

Princezna se zlatou hvězdou na čele

Vianoce sú už odpradávna spojené s rozprávkami. Ked celá rodina sedí pred telkou a díva sa na každoročnú klasiku a z kuchyne rozvoniava škorica. Preto som sa rozhodla urobiť menší rozbor známych rozprávok. Nebude to recenzia ako taká, skôr názory a postrehy.

Kto by nepoznal príbeh krásnej princezny Lady a dobrého kráľa Radovana. Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt princezna se zlatou hvězdou na čele


Tuším to budú poznať ešte aj nasledujúce generácie. A hoc niektorí ľudia všemožne nadávajú, že telky nedávajú nič iné, a niekedy by som aj ja uvítala nové filmy s lepšou grafikou a efektami, filmové klasiky pozerám každý rok.

Jemné hodnotenie deja:

Čo vám poviem, rozprávky sú už asi také. Jeden deň sa stretnete, už sa milujete a na druhý svadbu chystáte.
Celkový dej bol dobre spracovaný, prekvapilo ma, že bola rozprávka vo veršoch, tuším som okrem tejto nič podobné nevidela.
Teraz, ked to vidím po 100x spev mi nejako lezie na nervy, neviem prečo, ale spev sa mi tam proste nehodí. Našťastie to nie je dlhá pasáž a dá sa to prekusnúť.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt princezna se zlatou hvězdou na čele
"-A kdyby dobrou ženu nedostal?"
-"Z veselého prince, byl by smutný král."

Musím vyzdvihnúť krásu vtedajších žien. Chcem povedať, rozhodne nie sú také krásne ako herečky dnes. Ale dnešné majú tony plastík a mnoho mejkapu. Ženy vtedy mali naozaj len máličko z týchto vecí a aj tak nanich niečo bolo.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt princezna se zlatou hvězdou na čele


Máte radi túto rozprávku? :)
Čo si o nej myslíte?

0 comments:

Zverejnenie komentára