streda 21. decembra 2016

Winter/Christmas tag

O pár dní sú Vianoce. A tak som si povedala, prečo neurobiť článok o Vianociach, o zime, o snehu..
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt snow gif


  1. Aký je tvoj obľúbený vianočný film?
    -síce mi reklamy lezú na nervy, Tri oriešky pre Popolušku, ktoré stále dávajú presne 24.12. Potom je tradícia Sám doma a Pyšná princezná. Sem-tam skuknem aj S čerty nejsou žerty a iné.

  2. Ako vyzerá vaša vianočná večera?
    -Nijako. Ked sa babke chce upečie kačku, ked nie každý si varí sám. Ja si tento rok urobím kuskus so zeleninou a rybie prstíky.

  3. Si profík alebo amatér v balení darčekov?
    -Totálne lenivý amatér páč nikdy nebalím dárečky ale vždy iba kúpim tašku, ked tak aj s tou mašľou či kvetinkou či čo to je :D Avšak teraz som sa prekonala a kamarátke som dáreček zabalila. (Páč by ma zabila že jo :D)

  4. Aký bol najkrajší darček, ktorý si kedy dostala?
    -Well.. asi ten monitor čo som si teraz kúpila :D (A ešte neviem, čo mi dala kaamrátka, lebo mám príkaz otvoriť to až 24téého) :D

  5. Aké štedrovečerné tradície dodržuješ?
    -Etoo.. kukám tú Popolušku, to k zvykom stačí..

  6. Kedy si sa dozvedela pravdu o Ježiškovi?
    -Nikdy páč my sme na Ježiška nikdy neverili..

  7. Kam by si chcela ísť na Vianoce?
    -Bud na Aljašku alebo do New Yorku

  8. Čo máš na Vianociach najradšej?
    -Svetielka! ja zbožnujem svetielka, to ked niekde idem a vidím ozdobené domky, okná uplne epické!

  9. Chodíš na polnočné omše?
    -Bola som v roku 2004, a teraz idem po xrokoch zase, ale o 17tej a do bývalej školy, zároven kuknem jak sa tam majú.
    Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt home alone gif
  10. Učíš sa cez Vianoce?
    -haha ja sa neučím ani mimo nich :D

  11. Kúpila si darčeky rodine?
    -V podstate, oni si vybrali, ja som platila.

  12. Máš rada sneh alebo si radšej na leto?
    -Som radšej na leto, ale v zime chcem aby bola zima a sneh a snehuliak a všetko ale nemám ani vločku :(

  13. Ako oslavuješ Nový rok?
    -Nijak. Iba som hore do tej polnoci, väčšinou na blogu a na fb, kukám seriál, o polnoci si štrgnem s našimi, a idem spať :D (pevne dúfam, že tento rok ocko nekúpi žiadne rakety ani nič!)

  14. Dávaš si predsavzatia na nový rok?
    -Ani nie, skôr také ciele. Ale to je tajné :D

  15. Ako hodnotíš rok 2016?
    -Pozitívne. Zamturovala som, dostala sa na výšku, už aj zrobila jednu skúšku. Super rok.


A čo vy? Ako by ste odpovedali? Zhodneme sa v niečom? :)

0 comments:

Zverejnenie komentára