sobota 26. novembra 2016

Entrada de la telenovela

Milujem piatky.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kawaii cute icon pngA soboty.Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt kawaii cute icon png

Sú to proste nádherné dni voľna. To, že ráno nemusím vstávať, trepať sa do školy a môžem si pekne leňošiť doma je na nezaplatenie.

Možno by som sa ešte chcela pochváliť, že som spravila 3 zápočty zo 4 na prvý pokus. (Latinčinu si musím zopakovať budúci týždeň.. ach Sayurka je debil..)

A kedže sa musím začať učiť na skúšky, čo sa mi ako vždy nechce, rozhodla som sa, že piatok a sobotu si spravím úplne voľno. Lenže ked prišlo na lámanie chleba, nevedela som, čo mám robiť.
Mala som ísť na výletík do Rakúska, ale zišlo z toho. A tak som si spravila rande so seriálmi. Doramku som si kukla, zopár nových častí amerických seriálov a na youtube som si dala remaraton telenoviel.

Bože ale tá kvalita! A navyše je jedna časť rozsekaná na 4 tak ma skoro zdrblo z toho pozerania. Skukla som si pekne Naučím ťa milovať v slovenčine, zopár dielov La Tormenty. (Ach, to bola moja srdcovka.)

A kedže má youtube možnosť odporúčané, tak mi pri slednovaní La Tormenty ponúklo video La Marquelida, kde hrá Christian Meier. (Kokos jeho som tak žrala jak Santosa! A ešte aj v Doňa Barbara bol naprosto úžasný!)


A tak že reku ok, kuknem si aj tú novinku. Lenže sakra som to nenašla ani v češtine, ani v slovenčine a čo je horšie ani v angličtine! K prvým dvom častiam nejaký milý človek urobil anglické titulky a potom nič :(
A tá telenovela vyzerá tak dobre :(
Len čo z toho, ked po španielsky rozumiem akurát tak amor :(
Nevadí, budem veriť, že to možno niekedy niekto preloží, alebo sa Markíza buchne po vrecku a nadabuje túto krásnu vecičku.

Malá vložka v podobe jemného obsahu tejto telenovely:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt la marquerida gif
Cristina, (žena na pravo) bola manželkou veľkého pána haciendy. Ten zomrel a jej zanechal dlhy. Ona chcela haciendu predať, ale prišiel Esteban, ktorý na haciende roky robil, že ju prevezme a dostanú sa z toho. Po krátkom čase si Cristinu zobral. Jej dcéra Acacia (dievča na ľavo), bola v tom čase malá a matke nový vzťah nepriala. Odišla študovať do mesta a na haciendu sa nechcela vrátiť. Po istom čase sa včak vracia, a ako to býva, nič neostane ako bolo.

Nie, ešte som sa nezbláznila. (Vlastne hej, už hej..)
Ale ja telenovely kukám od roku 2003 a podla mna sú peckové! Síce by som niekedy zabila takmer všetky postavy.. ale aj tak

V podstate som debil ako vždy, a práve som dokukala danú telenovelu na youtube. (Po španielsky :D) Nevadí, obraz stačí.

Ak by ste niekedy túto telenovelu čírou náhodou objavili v nejakom jazyku, ktorý poznám, prosím hodte mi odkaz :)

Sledovali ste niekedy telenovely?
Čo na ne hovoríte?
Ktorá sa vám najviac páčila?

0 comments:

Zverejnenie komentára