sobota 12. novembra 2016

Space pirate Captain Harlock

Info:

Pôvodný názov: Space pirate Captain Harlock
Alternatívny názov: Captain Harlock
Rok vydania: 2013
Dlžka: 115min.
Typ: CG (computer grafic animation)

Obsah:

Zem ako planéta bola zničená a asociácia vodcov ju označila za svätyňu. Nikto na ňu nesmie vstúpiť. Ľudstvo križuje vesmír na obrovských vesmírnych lodiach a hľadá nový domov na okolitých planétach.
Avšak jedna vesmírna lod je iná ako všetky ostatné. Arkádia. Lod vedená kapitánom Harlockom, ktorý je zahalený v množstve legiend. Niektorí vravia, že má vyše sto rokov, iní, že je diabol využívajúci temnú energiu.
No on sa iba snaží napraviť chyby ľudstva a nájsť planétu, ktorú by ľudia mohli obývať. So svojou vernou posádkou sa odhodlá na radikálny krok. Obnoviť vesmír až na hranicu počiatku a všetko vybudovať nanovo.


Môj názor:

Na tento film som narazila úplnou náhodou a uplne ma dostal! Tá grafika je totálne pecková. Nie je to ani animované, ani hrané, fakt super spracované. Až ma mrzelo, že to bolo tak krátke. Harlock si ma hned získal, typická tajomná hrdinská mužská postava. Proste ho nedokážete nemilovať. Prekvapil ma hlavne Yama, ktorý zo začiatku nevedel, na akú stranu sa pridať. Dôvod konania Harlocka, ktorý sme sa dozvedeli na konci ma prekvapil. Páčilo sa mi ako sa postupne odhaľovali skrývané tajomstvá. Veľmi sa mi páčila tajomtvá Miime a celkovo ľudia z posádky, no zároveň aj hlavný nepriateľ.
Naozaj odporúčam, ak máte radi sci-fi, vesmírne boje tak to bude práve vaša šálka kávy.

Hodnotenie:


Gify:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt space pirate captain harlock gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt space pirate captain harlock gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt space pirate captain harlock gif

0 comments:

Zverejnenie komentára