štvrtok 10. novembra 2016

Noblesse -OVA-

Info:

Pôvodný názov: Noblesse: Pamyeol-ui Sijak
Alternatívny názov: Noblesse
Rok vydania: 2015/2016
Počet častí: 2
Typ: OVA (original video animation)

Obsah:

Ashleen je mladé dievča, ktoré žije vo svete plnom vojny. Jej rodičov zabili a ona nemá nikoho. Až do dňa, kým sa jej neujme vodca vlkodlakov Muzaka. Lord ju vychováva ako svoju dcéru, spolu sa túlajú naprieč krajinami a majú sa naozaj radi. Ashleen Muzakovi ukazuje, ako dobrí vedia ľudia byť. Jedného dňa sa Muzaka rozhodne, že ju predstaví svojmu najlepšiemu kamarátovi, urodzenému upírovi Raiemu. Ten z dievčaťa nie je nadšený no aj tak im všemožne pomáha.
Osud však zamieša karty. Ashleen je vo vojno zabitá a Muzaka sa rozhodne vyhladiť ľudstvo. To mu však Rai nedovolí, práve kvôli dobrote Ashleen.

O 820 rokov sa Rai prebúdza zo svojho spánku. Jeho verný sluha Frankeinstain je riaditeľom školy a tak ju Rai navštevuje aby zapadol do sveta, ktorý nepozná. Spriatelí sa s ľudmi a rozhodne sa bojovať o ich rasu.


Môj názor:

Pekné OVA. Rozhodne by som uvítala anime. OVA sú moc krátke. Rai mi pripomínal Kanameho (z Vampire Knight), bol tak noblesný, urodzený, mocný ♥ Moja dalšia laska toto. Príbeh sa mi tiež moc páčil, asi by som vytkla iba dlžku. Tridsať minút je málo :(

Hodnotenie:


Gify
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt noblesse rai gif
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt noblesse rai gif

0 comments:

Zverejnenie komentára