piatok 16. septembra 2016

W-two worlds

Info:

Pôvodný názov: W
Alternatívny názov: W-two worlds
Rok vydania: 2016
Počet častí: 16
Krajina pôvodu: Kórea
Poznámka: Lee Jong Suk
(Hral u mňa v týchto doramách: Doctor stranger, I hear your voice, School 2013, Pinocchio
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt w-two worlds gif

Obsah:

Oh Sung-Moo mal ťažký život. Ako mladý prepadol alkoholu a stratil rodinu. Utiahol sa do ústrania v malom domčeku a začal kresliť komiksy. Jeden má v krajine obrovský úspech. W. Je to o živote mladíka, ktorý bol nádejným atlétom, no neskôr mu zabili rodinu a on sa dostal do väzenia. Po niekoľkých rokoch z basy vychádza ako bohatý prezident spoločnosti a snaží sa nájsť vraha svojej rodiny. Avšak čo ak vrah žije v inom svete ako on?
Jedného dňa sa ho rozhodnú zabiť a on sa zúfalo snaží prežiť. Na pomoc si zoženie Oh Yeon-Joo, ktorá je doktorka. Má to však háčik. Ona žije v reálnom svete a jej otec je človek, ktorý Kang Chula vytvoril. Ich láska tak musí prežiť nie len v jednom svete, ale rovno v dvoch.


Môj názor:

Zo začiatku som to veľmi nepochopila, pretože myšlienkové pochody v komikse a skutočnom svete boli rýchle. Avšak už v druhej časti sa to dalo pekne pozorovať. Dorama sa vyvíjala úžasný smerom a niektoré zvraty ma naozaj prekvapili a šokovali. Pôvodný Kang Chul (pred vymazaním spomienok) sa mi páčil trošku viac ako ten nový. Ale to nemenilo nič na tom, že vzťah s Yeon-Joo bol perfektný. Trochu mi bolo ľúto jej ocka, predsa celý jeho svet vytvoril a tak dalej ale koniec bol naprosto epický! Obľúbila som si celý príbeh aj postavy. Posledná časť bola veľmi pekná.

Hodnotenie:

Gify:

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt w-two worlds gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt w-two worlds gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt w-two worlds gif

0 comments:

Zverejnenie komentára