štvrtok 15. septembra 2016

Lietadlá trip →fotočlánok←

Ako už isto dávno viete, Sayurka je síce žena, ale typická vôbec nie je. Pretože mňa nebaví móda, kabeločky a lodičky, ale zbrane, lietadlá, uniformy a tak dalej.
A kedže sa mi naskytla možnosť vidieť armádne a iné stroje rozhodla som sa túto možnosť využiť a navštívila som letecké múzeum.

Takto nejako to vyzeralo:
Takto vyzeral hangár. Mali to spravené veľmi pekne, rozsiahly priestor.


Vojenské stroje, stíhačky a rakety.
Bojové lietadlo (vidíte strely)
Výbava vojových lietadiel.
Vyznať sa v mechanike a riadení je riadna fuška.
Sayurka a starý boeing.
Nový kamoš :)

Ešte aby som nezabudla, stále prvú v nedelu v mesiaci je vstupné na hrady/zámky/múzeá a iné kultúrne veci zadarmo. V prípade, že by ste sa chceli kuknúť do tohto múzea vstupné je 4€.

Radi cestujete lietadlom?
Máte radi podobné výlety?

0 comments:

Zverejnenie komentára