streda 21. septembra 2016

Jang Ok Jung

Info:

Pôvodný názov: Jang Ok Jung
Alternatívny názov: Living in love
Rok vydania: 2013
Krajina pôvodu: Kórea
Počet častí: 24
Žáner: historické, romantika

Obsah:

Jang Ok Jung bola talentovaná módna návrhárka a šička. Už v mladom veku sa zoznámila s chlapcom, ktorý sa stal budúcim kráľom. Avšak ona ako dievča z nižšej triedy nemala šancu dostať sa do paláca. No to ju neodradilo. Naďalej pokračovala v budovaní svojho talentu a jej oblečenie sa časom stalo svetoznámym. Svojím netypickým charakterom kráľa zaujala natoľko, že sa rozhodol ju pozvať na kráľovskú pôvodu. Samozrejme, to sa nepáčilo mnohým ľudom v paláci, hlavne kráľovej manželke a matke. Zakrátko si kráľ Suk Jong spravil z Ok Jung vlastnú konkubínu.
Lenže vplyvom nepriazne osudu a neustálym podkopávaním nôch sa nevinná Ok Jung zmenila na vypočítavú ženu túžiacu po moci.


Môj názor:

Vždy ma bavili konkubíny a silné ženy v histórií, tak prečo si to nepozrieť?
Príbeh bol zaujímavý. Potešilo ma, že sa nám naskytla aj "romantika" samozrejme po kórejsky (bozk je najvyšší prejav). Postavy som si obľúbila, predovšetkým tie kladné a aj samotnú Ok Jung. Kráľ sa mi síce výzorovo nepáčil ale charakterovi mi perfektne sadol.
Nepáčil sa mi ale koniec. Nebudem spoilerovať, ale ...


Hodnotenie:

Obrázky a gify:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jang ok jung gif
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jang ok jung gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jang ok jung gif
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jang ok jung gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jang ok jung gifVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt jang ok jung gif

0 comments:

Zverejnenie komentára