streda 31. augusta 2016

Asuka March

Info:

Pôvodný názov: Asukou March! ~Kenritsu Asuka Kougyou Koukou Koushinkyoku~
Alternatívny názov: Asuka March
Rok vydania: 2011
Počet častí: 9
Krajina pôvodu: Japonsko

Obsah:

Yoshino Nao je chytré dievča, ktoré sa hlási na prestížnu strednú školu. Avšak na príjimačkách vynechá jednu odpoved, tie ostatné sa posunú a tak dostane výsledok, že neuspela. Na žiadosť jej dedka skúsi technickú školu s praxou. Už v prvé dni sa cíti nesvoja a chce zo školy odísť. Sú tam len tri dievčatá a samí chlapci, ktorí pripomínajú delikventov. Lenže Yoshino sa s nimi skamaráti a rozhodne sa bojovať za ich sny. A navyše sa rozhodne hľadať tie vlastné.


Môj názor:

Musím povedať, že som od toho asi nič nečakala, technická škola, žiadna romantika a tak dalej ale nakoniec ma dorama milo prekvapila. Prvé časti mi prišli podivné, kedže technika je niečo s čím nemám skúsenosti a ide to okolo mňa okľukou. Ale tak ako Nao menila názor tak aj ja. Chlapci sa mi páčili, presne ako Nao hovorili, na hodinách boli uvrešťaní ale na praxi usilovne pracovali. Každý z nich mal svoj príbeh, svoj dôvod dať do toho všetko. Veľmi sa mi páčilo ako sa za nich Nao prihovárala, ako im pomáhala. Rovnako sa mi páčili aj chlapci, ich city, ich slabosti.
Odporúčam, je to pohodové a naozaj pekné :)

Hodnotenie:

Obrázky:
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt asuka marchVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt asuka marchVýsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt asuka march

0 comments:

Zverejnenie komentára