utorok 23. augusta 2016

Norn 9: Norn + Nonetto

Info:

Pôvodný názov: Norn 9: Norn + Nonetto
Alternatívny názov: Norn 9: Norn + Nonetto
Rok vydania: 2016
Počet častí: 12

Obsah:

Norn je obrovská lod, ktorá je akoby iným svetom. Nájdete na nej domy, záhrady či bazén. Centrum lode tvorí program Aion. Nazýva sa svet. Má za úlohu chrániť ľudí na zemi. Pomáhajú mu pritom vyvolení, ľudia zo špeciálnymi schopnosťami.
Jedného dňa sa na túto lod dostane aj Koharu so schopnosťou ohňa a mladý chlapec Sorata, ktorý je inkarnáciou muža, ktorý onen systém vytvoril.
Navyše sa dajú vytvárať resety. Zmazanie histórie, obnovenie civilizácie. Ak je na zemi veľa vojen, iba sa spraví reset a začne sa budovať nová éra. Avšak resety nemusia byť vždy dobré. Ako sa rozhodnú ľudia so schopnosťami? Prikývnu na reset alebo sa rozhodnú vybudovať novú budúcnosť?


Môj názor:

Zo začiatku som nevedela, čo od toho čakať, pretože som to na svojom animeliste mala už dávno. Nakoniec som sa odhodlala skuknúť to a neľutujem. Bolo to skvelé anime. Príbeh, postavy, celkové zvraty a boje.
Z postáv som mala najradšej Koharu a Kakeru-kuna, hoc mi niekedy prišlo, že bol ich vzťah prirýchly. Dalej som mala rada Makino a Natsuhika. Samozrejme aj ostatné postavy boli super a viete si ich obľúbiť.
Zvrat, ktorý na konci nastal nebol predvidateľný, práve naopak. Preto bolo anime vymyslené a prevedené veľmi dobre.
Nemám čo vytknúť, takže vrelo odporúčam.

Hodnotenie:

Gify:


Sny, ktoré sa dosahujú ľahko nie sú cenné.

0 comments:

Zverejnenie komentára