utorok 5. júla 2016

A love to kill

Info:

Pôvodný názov: I Jukilnomui Sarang
Alternatívny názov: A love to kill/This love I want to kill/Knock out by love
Rok vydania: 2005
Počet dielov: 16
Krajina pôvodu: Kórea

Obsah:

Kang Bok Gu mal ťažké detstvo. Jeho matka ho opustila a otec bol gangster. Jedinou rodinou mu bol starší brat Kang Min Goo. Desať rokov sa nevideli no opäť sa skontaktovali. Min Goo mal vzťah s herečkou Cha Eun Seok. Avšak po tom, čo uvidel jej svadobné oznámenie na bilboarde, skočil zo strechy. Bok Gu sa domnieval, že to bolo pre Eun Seok a tak sa jej rozhodne pomstiť.
Liečba jeho brata, ktorý je vo vegetatívnom stave stojí veľa peňazí a tak získa prácu ako Eun Seok-in bodyguard.
Rozhodne sa jej zničiť život a chce, aby trpela tak, ako trpel jeho brat. Avšak objaví sa niečo, čo nečakal.


Môj názor:

Prvú časť doramy som videla už kedysi dávno, no nejako som nepochopila myšlienkove pochody a tak som to stopla. Kedže som teraz mala viac voľného času, vravela som si, že to skuknem. Námet sa mi veľmi páčil. Síce ten príbeh o nenávisti, ktorá sa zmení v lásku je už trochu otrepaný, pokiaľ sa do toho namixuje príbeh chorého brata a trochu zmätená hlavná hrdinka, celkový dojem je viac než priemerný.
Bok Gu sa mi veľmi páčil. Silný bodyguard, jeho tajné ciele, no postupný vývoj postavy ma riadne dostal. Rovnako aj zmena Eun Seok. Zo začiatku trochu uplakaná a chaotická herečka, no ako to býva, v súkromnom živote iná osoba.
Jej snúbenec mi liezol riadne na nervy. "Som bohatý. Vezmi si ma. Urobím čokoľvek, aby si bola moja.." och dajte mu niekto panvicou po hlave! Rovnako aj jej matka. Bila by som tú ženu!
Každopádne boli postavy perfektné, herecké obsadenie, príbeh a spracovanie, všetko na jednotku.
Až na ten koniec sakra! Viete, že mám rada "a žili šťastne až kým nepomreli?.."

Hodnotenie:


Obrázky a gify:

0 comments:

Zverejnenie komentára