pondelok 27. júna 2016

Hana yori dango

Info:

Pôvodný názov: Hana yori dango
Alternatívny názov: Boys before flowers
Rok vydania: 2005
Počet častí: prvá séria 9, druhá séria 11
Krajina pôvodu: Japonsko
Poznámka: Kórejská verzia TU

Obsah:

Makino Tsukushi je chudobné dievča, ktoré nastúpi na elitnú školu plnú deciek z bohatých a vplyvných rodín. Celá škola je pod vedením štyroch chlapcov, ktorých rodičia dávajú škole nemalé čiastky každý mesiac. A tak sa z nich stali lídri školy, ktorí si hovoria Four Flowers inak povedané F4. Najmocnejší člen tejto skupiny je Domyouji Tsukasa.
Ten šikanuje každého, a komu dá červenú kartu je na posmech celej škole. Táto karta sa ujde aj Makino. Lenže ona nie je tak poddajná ako si každý myslel, rozhodne sa F4 vyhlásiť vojnu a bojovať.
No počas bojov odhaľuje tajomstvá bohatých a mení Tsukasovo povýšenecké a majetnícke srdce.


Môj názor:

Musím povedať, že sa mi táto verzia páči viac ako kórejská, ktorú som videla prvú. Ono, je ťažké hodnotiť takéto diela, ked som už jednu verziu videla a tým pádom dosť predvídam dej. Ak ste však nevideli žiadnu verziu, túto vám odporúčam skuknúť prv.
Veľmi sa mi páčilo herecké obsadenie, Matsumoto Jun v hlavne úlohe bol úplne božský! A rovnako ako aj Oguri Shun. Hercov mám veľmi rada, preto sa mi nesmierne páčili. Rovnako aj hlavná ženská hrdinka sa mi v tejto verzii páčila viac ako v tej kórejskej.
Celý dej sa niesol v duchu humoru a romantiky, ale v pozadí sme mohli vidieť ešte niečo. To, ako sa bohaté deti obklopené luxusom cítia opustené a nemilované, hoc majú všetko na svete. To, ako sa aj najlepšia kamarátka premení v najhoršieho nepriateľa pre závisť a chamtivosť. A v neposlednom rade nám ukazujú, ako vedia byť deti na školách nesmierne kruté. Naozaj som niektoré dievčatá nechápala, najradšej by som im dala 250x lopatou po hlave. Ale koniec dobrý všetko dobré. Takže vám to jednoznačne odporúčam!

Hodnotenie:


Obrázky a gify:

Matsumoto Jun hral u mňa v týchto doramách: Gokusen, Kimi wa petto
Oguri Shun hral v týchto doramách: Gokusen, Hanazakari no kimitachi e, Rich man, poor woman,

0 comments:

Zverejnenie komentára