pondelok 20. júna 2016

Mayoiga

Info:

Pôvodný názov: Mayoiga
Alternatívny názov: Mayoiga
Počet dielov: 12
Rok vydania: 2016
Obsah:

Niekoľko mladých ľudí sa vydá na podivný zájazd do malej dedinky, o ktorej síce všetci počuli, no nikto nemá dôkaz, že vôbec existuje. Vydali sa tam preto, že chcú zabudnúť na svoje staré ja, na minulosť, na vlastné rany.
Vyzerá to tak, že to je jediná vec, ktorá ich spája. Psychické trauma a jazvy na duši. No v tejto dedinke je to inak. Akoby neexistovala. Avšak zakrátko začnú vidieť príšery. Každý inú. Čoskoro pochopia, že prišli na miesto, kde ich rany nadobúdajú podobu príšer. No prišli im naozaj ublížiť alebo len chcú, aby opäť našli svoje strané ja?


Môj názor:

Začiatok mi trochu pripomínal Another. Mám rada takéto psycho veci, takže som si to rada pozrela. Príbeh bol pozoruhodný, naozaj zaujímavý. Postavy taktiež. Musím sa priznať, že "hlanvého hrdinu" Mitsumune-ho som nemala rada. Neviem prečo, ale takýto hrdinovia mi už trochu lezú na nervy, pretože sú akoby cez kopirák. Na všetko prišiel, všetko vyriešil, každého chránil..
Z postáv som mala najradšej Valkana, prišiel mi taký cute drsňák, ktorého som shippovala s Koharun.
Naozaj sa mi toto anime páčilo, vskutku vám ho odporúčam, bolo také pohodové, kuknete ho za deň.

Hodnotenie


Obrázky a gify:
"Akú má poitnu obviňovať niekoho bez dôkazu?"

0 comments:

Zverejnenie komentára