štvrtok 12. mája 2016

Rozlúčka zo štvrtákmi

Tak ako sme my minulý rok ako tretiaci plánovali rozlúčku štvtákom, tak sme v utorok mali rozlúčku pripravenú my.

Trvalo to cca od 17tej do 23tej. S tým, že moji spolužiaci ešte išli niekam piť, na čo ja nie som, takže som šla domov.

Téma bola KABARET. Osobne.. ľudia vyzerali dosť čudne. Ja som si brala obyčajné biele šaty a tému neriešila, ale mohli ste tam stretnúť rôzne.. kreatúry.

Okrem toho sme si objednali pizzu a kofolku, tancovali na rôzne pesničky, objavila som dvoch Xov, ktorí sa mi zapáčili. Jeden zlatučný tretiačik (ale zadaný sakra) a druhý môj spolužiak štvrták (ale rebel, takže tiež nič pre mňa) ale boli strašne kjut.

No tuším vám už ukážem fotečky, aby ste vedeli, ako to celé bolo. :)


Moji spolužiaci. (Sayurka: biele šaty na pravo)
Sayurka a jej najlepšie kamarátky.
Súčasť programu.
A na koniec selfie ;)

Maturanti mávate takéto akcie?
Ako sa lúčite so školou?

0 comments:

Zverejnenie komentára