piatok 24. júna 2016

L-DK

Info:

Pôvodný názov:L-DK
Alternatívny názov:L=DK
Rok vydania:2014
Počet dielov: 1
Trvanie: 113 minút
Krajina pôvodu: Japonsko

Obsah:

Nišimori Aoi bývala s rodičmi a mladším bratom, lenže jej ocko sa kvôli práci musel odsťahovať. Kedže Aoi už chodila na strednú a mala úžasné kamarátky, ostala a začala bývať sama. Jej najlepšia kamarátka sa zaľúbi do školského idola, ktorý je dobrý vo všetkom len nie v láske. Každé vyznanie považuje za žart a nevie pochopiť city iných. Takto pošliape aj vyznanie Aoiinej kamarátky a tak mu to Aoi riadne spočíta. S čím však nepočítali je to, že sa stanú susedmi. A kedže je Aoi šikovná, hned prvý deň vytopí Šúsejovi byt. A tak začínajú bývať spolu. Samozrejme dočasne. Lenže obidvaja zisťujú, že bývať spolu nie je až také zlé. Ako bude Aoi reagovať na prvé vážne city? A čo Šúsej? Pred láskou utečie alebo zostane?


Môj názor:

Nádherný film! Tuším sa stal mojím number one! Tak pekný. Myslím, že každý v tom veku niečo také prežíva. Celý film bol vytvorený perfektne. Aoina kamarátka bola super. Rovnako aj Šúsejov brat, ktorý len tak chrlil morálne rady. Šúsej mi prišiel ako správny chlapík. Celý príbeh bol humorný, taký zo života strednej školy. Veľmi sa mi páčil a mal nádherný romantický happyend. Myslím, že nič viac som si nemohla priať. S filmom som bola 100%-tne spokojná, takže odporúčam každému, ktor má takéto rád.

Hodnotenie:

Obrázky a gify:

Aoi sa bojú búrok.

0 comments:

Zverejnenie komentára