štvrtok 5. mája 2016

Trochu narcizmu

Opäť sa hlásim, aj ked len s random článkom o mojom živote.
Verte mi, už len 50 dní a som na blogu každý deň.
Ale momentálne mám v hlave len maturu a príjimačky a nedá sa robiť niekoľko odlišných vecí naraz.
Takže vám len zhrniem čo je nové, pridám nejaké fotky aby to tu nestálo chladom že úplne.

Jo a ešte som vám zabudla povedať, že opäť otváram článok KTO CHCE OZNAMKO. Kedže mi kamarátka dala dalšie kusy, môžem rozdávať o stošesť.
Podmienka: mala by som vás poznať (váš blog of course) :) A bola by som rada, ak by ste potom aj vy na oplátku poslali vaše. Poslať do Čiech nie je problém, takže spokojne píšte, či už koment alebo na nejaký iný z kontaktov (menu).

Sayurka sa fotila na tablo.
Túto fotku mám v ročenke a v oznamkách :)
Robila som herbár :)
Herbár pokračovanie :
Prvé dve strany z maľovanie HP vyfarbené :)


Ako sa máte vy? :)
Tí, ktorí sa chystajú robiť príjimačky držím palce, viem, že to je niekedy teraz :)
Rovnako držím palce aj maturantom a všetkým, ktorí sa rozhodli meniť svoje životy :)

0 comments:

Zverejnenie komentára