sobota 19. marca 2016

School 2015

Info:

Pôvodný názov: Hooayoo-Hakgyo 2015
Alternatívny názov: School 2015, Who are you?
Rok vydania: 2015
Počet častí: 16
Krajina pôvodu: Korea


Obsah:

Go Eun Byul je krásna stredoškoláčka, ktorú si v jedno slnečné ráno adoptovala milá pani z predmestia hlavného mesta. Ponúkla jej dokonalý život, úžasné kamarátky a spolužiakov, ktorí ju v škole vždy rešpektovali.
Na druhej strane jej identické dvojča Lee Eun Bi je jej pravým opakom. Źije v chudobnej štvrdi, kde sa stará o rovnako chudobné deti, nemá žiadnych kamarátov a v škole ju šikanujú. Dospeje to až do takého štádia, že sa rozhodne ukončiť svoj život skokom z mosta. A tu sa príbeh začína.

Prebudí sa v nemocnici a na nič si nepamätá. Avšak všetci si myslia, že je Go Eun Byul. A tak žije jej život v domnienke, že jej sestra je mrtva. Aký bude jej život ked sa zrazu objaví jej dvojča? A čo priatelia, ktorých si našla? neopustia ju, ked zistia, že je to niekto úplne iný?

Môj názor:

Najprv som si vravela, že je to podobné ako Her Legend a ešte viac ako Autumn in my heart. Príbehovo sedí ale má inú dejovú líniu. Musím povedať, že sa mi táto dorama náramne páčila. Bola vtipná, pekná, mravne poučná, našli sme v nej kamarátstva, vzťahy, či lásku. Naozaj pekné. Čo ma trochu sklamalo bol otvorený koniec. Uvítala by som vzťah Lee Eun Bi a Tae-Gwanga. On bol tak kjut! Hlavne ako čiernovlásko! Toho druhého Hani-a som nemala rada, och ako doliezal chlapec nevychovaný! :D

Hodnotenie:


Obrázky a gify:
Lee ako Go a Han
Lee a Tae
Ano som proste hard shipper.


0 comments:

Zverejnenie komentára