utorok 2. februára 2016

Lída Baarová

Info:

Pôvodný názov: Devil´s Mistress
Alternatívny názov: Lída Baarová
Rok vydania: 2016
Krajina pôvodu: Česko
Žáner: historický─dokumentárny─biografia─romatika

Obsah:

Lída Baarová je mladá československá herečka, ktorá dokázala okúzliť všetkých svojou krásou. Práve vdaka jej nádhernej tvári a postave sa jej dostáva priazne od Adolfa Hitlera a dostáva sa medzi smotánku. Spoznáva Josepha Goebbelsa, ktorý sa stane jej milencom. On je však ženatý a má deti, no jeho manželka mu oficiálne dovolila mať tento pomer. Avšak ked sa chce Joseph vzdať svojej funkcie a opustiť rodinu, Hitler mu to zakáže. Po vojne ju obvinili so spolupráce s nacistami a odvtedy bola na úteku. Jej matku a sestru dohnali až k trestu smrti a krásny život nečakal ani ju.

"Milovala som zločinca, ale to predsa ešte nie je zločin."

Názor:

Mám to zhrnúť jednou vetou alebo viac sa rozpísať? Dobre rozpíšem sa viac, no na úvod poviem, že som od filmu čakala viac.
Mám rada filmy historického charakteru, o vojne, o Hitlerovi, o láske.. tu to bolo všetko a aj tak mi to veľmi nestačilo. Páčilo sa mi herecké obsadenie, Táňa je jedna z mojich naj herečiek, a vidieť ju v takejto historicky biografickej úlohe bolo obrovské plus. Dalšou pastvou pre oči bol Gedeon Burgkhard známy policajný vyšetrovať zo seriálu Komisár rex. Druhá hlavná postava bola tiež z Komisára Rexa (Stockingher) aneb Goebbels. Vzťahy boli celkom dobré no prevedenie filmu sa mi vôbec nepáčilo. (Netvrdím, že ja by som to natočila lepšie, ale ako divácky kritik musím čo-to vytknúť.)
Prvá vec, ktorá sa mi nepáčila bol dej samotný. Lída bola prezentovaná ako typická ideálna postava, ktorú chcú všetci. Ktovie, možno to v tom svete tak bolo, ale prevedené to bolo strašne. Nevedeli ste prísť na to, či je Lída dobrou zamilovanou dušou alebo prefíkanou mrchou bažiacou po sláve. Erotické scény boli asi najhoršie, čo som za svoj krátky život videla.
Netvrdím, že neodporúčam vidieť tento film, no radšej si ho stiahnite z netu, ked bude dostupný ako ísť na neho do kina.

Obrázky:
Táňa a Gedeon



Videli ste tento film? Aký máte na neho názor?

0 comments:

Zverejnenie komentára