utorok 5. januára 2016

Bahamut

Info:

Pôvodný názov: Shingeki no Bahamut: Genesis
Alternatívny názov: Bahamut/ Rage of Bahamut Genesis
Rok vydania: 2014
Počet častí: 12


Obsah:

Bahamut je staroveký tvor, ktorý podľa legendy kedysi zničil ľudstvo a celú Zem. Kedže nebol ani démonom ani anjelom, Satan aj Zeus sa rozhodli zapečatiť ho. Obaja sa zmenili na kľúče (cháp: energia). Ak sa kľúče spoja, majú moc odpečatiť a prebudiť Bahamuta.

Amira je na prvý pohľad obyčajné dievča, ktoré sa správa trochu detsky. Je neustále hladná, dôverčivá a nechápavá. Avšak jej spoločník Favora čoskoro zistí, že ona je tá, ktorá ukradla boží kľúč. Amira je na pol anjel a na pol démon. Jediné, prečo kľúč chcela bolo, že jej ktosi povedal, že tak môže stretnúť a následne zachrániť svoju matku.
Kto bol ten, kto jej túto misiu prikázal? A čo od nej ešte chce?

Môj názor:

No.. páčilo sa mi to, ale popravde možno len kvôli tomu, že som človek, ktorý miluje anjelov a démonov, mágiu a fantasy. A v tomto anime to bolo. Našla som tam sympatických démoníčkov, milých anjelikov, čudesených ľudí. Anime nechýbal humor ani boje, navyše v ňom boli aj stránky odvahy a priateľstva.
Ak bude druhá séria, tak si ju rozhodne pozriem, pretože hlavne ten koniec bol sakra dobrý.

Edit: (06.08.2017)

Už je vonku aj druhá séria: Bahamut: Virgin Soul a moc sa mi páči, lebo tam je viac Azazaela♥ + ak dobre viem, má byť aj pokračko.

Hodnotenie:


Gify:

Tohto milého týpka som mala najradšej. Je to anjel z pekla Azazel.
Právo meniť sa na anjela aj démona.
Vládca pekla

0 comments:

Zverejnenie komentára