sobota 2. januára 2016

Junjou romantica 1/2/3

Info:

Pôvodný názov: Junjou romantica
Alternatívny názov: Junjo romantica
Rok vydania: 2008/2008/2015
Počet častí: 12/12/12
Žáner: Šónen ai ┼ Komédia ┼ Romantika ┼ Dospievanie


Obsah:

Misaki Takahashi je osemnásťročný študent, ktorého brat je najlepším priateľom slávneho spisovateľa Akihika Usamiho.
Ten sa na prvý pohľad zamiluje do o vyše 10 rokov mladšieho Misakiho. Misaki spočiatku odmieta jeho city, no neskôr si uvedomí, že mu Usami nie je ľahostajný.

V druhej sérii Misaki pokračuje v štúdiu na univerzite a zároveň sa presťahoval do Usamiho bytu, kde sa spolu snažia žiť. Avšak Misaki je aj nadalej trochu hanblivý. A navyše Usami začína žiarliť na každého, kto sa v Misakiho spoločnosti čo i len mihne.

V tretej sérií sa Misaki snaží nájsť si prácu. Čo však nečakal je, že sa do neho zaľúbi jeho obľúbený mangaka (pozn: človek, ktorý tvorí mangy). A tak sa dívame na príbeh, ako sa Usami snaží nežiarliť a ako sa Misaki snaží vysporiadať so svojimi pocitmi a hlavne ich dať na javo.

Príbeh Junjou romantika sa však neorientuje len na jeden pár, ale rovno na 3. Ako som však spomínala, pár Misaki+Usami má najviac priestoru.

Môj názor:

Moje prvé šónen ai anime a musím povedať, že bolo naprosto fantastické. Well až teraz som sa dokopala pozrieť si 3 sériu. (Bohu vďaka za dlhé prázdniny.) Môj názor však patrí anime ako celku.
Príbeh sa mi veľmi páčil. Vlastne kvôli tomu príbehu podporujem šónen ai a yaoi. (To je také kjut..)
Najviac sa mi páčil pár Usami+Misaki, ako to bolo jasné z môjho obsahu. Trochu ma hnevalo, ako je Misaki moc hanblivý. Mohol svoje pocity k Usamimu prejavovať častejšie, no aj tak to medzi nimi bolo dokonalé.
Usami sa mi moc páčil, nebol to ten typ, ktorý je vždy alfa samec bez pocitov, práve naopak, to on sa vždy snažil. Kupoval Misakimu darčeky, oslavoval s ním narodeniny.. vždy na neho myslel. Veľmi pekné.
Ostatné páry mali taktiež zaujímavé príbehy. Avšak najviac ma okúzlil práve U+M.

Hodnotenie celkovo:



Gify:
Ked ich niekto vyrušil.

0 comments:

Zverejnenie komentára