streda 29. novembra 2017

Tres veces Ana

Info:

Pôvodný názov: Tres veces Ana
Alternatívny názov: Trikrát Ana
Slovenský názov: Tri sestry
Krajina pôvodu: Mexico
Rok vydania: 2016
Počet dielov: 123
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tres veces ana


Obsah:

Tri sestry, Ana Leticia, Ana Laura a Ana Lucía. V detstve šli s rodičmi autom na výlet, počas ktorého Ana Leticia spôsobila nehodu. Ana Laura prišla o nohu a Ana Lucia sa stratila. Tú našla akási žena v ďalekej dedine a vychovala ako vlastnú dcéru.
Ich stará mama sa však nevzdáva nádeji, že Anu Luciu raz nájdu. Ana Leticia, ktorá je chamtivá a chorobne ambiciózna si najme vraha, aby Anu Luciu raz a navždy odpratal. Medzitým sa ju snaží nájsť aj samotný manžel Any Leticie -Marcelo. Ktorý ju aj nájde.
Ale... sú tri. Každá je iná a každá chce niečo iné. Ktorá nakoniec dostane, čo chce?

Môj názor:

Wohoo! Nová telenovela, ktorá nie je turecká.^^ A hraje tam Angelique! Milujem tú herečku proste, je dokonalá. Najviac jej sedí presne úlohu, akú hrala u Any Leticie. Chamtivá, ambiciozna, pomstychtivá... hm.. Sayke to pohladilo dušu.
Ďalej tam hrá aj jej priateľ Sebastian Rulli, na ktorého je tiež pekný pohľad.
Dej bol celkom zaujímavý, páčilo sa mi ako sa Angelique zhostila všetkých troch rolí a bola úžasná.
Anu Lauru som zo začiatku nemala rada, propomínala mi tú ženu z Rany lásky (Heridas de amor, tú podivnú chorú Mirandinu sestru, ak niekto viete, o čom točím) :D ale hlavne ku koncu som ju vedela zniesť a milo ma prekvapila. Aj Ana Lucia, take zlatičko bola.
Ale popravde, ja som mala rada aj mrchu Anu Leticiu, aj ked mi niekedy prišlo, že je taka... umelo mrcha. Proste... nepríšla mi vždy ... normálna?

Hodnotenie:


Obrázky a gify:

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tres veces ana gif
Ana Leticia
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tres veces ana gif
Ana Laura s priateľom
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tres veces ana gif
Ana Leticia s manželom, ktorý chce medzičasom Anu Luciu ale ešte nevie, že sú dve/tri.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt tres veces ana mariano gif
Ana Leticia a strýko Mariano

0 comments:

Zverejnenie komentára