utorok 21. novembra 2017

Perfect wife

Info:

Pôvodný názov: Wanbyukhan Anae
Alternatívny názov: Ms Perfect, Perfect wife
Rok vydania: 2017
Krajina pôvodu: Kórea
Počet dielov: 20



Obsah:

Shim Jae Bok je manželkou bývalého speváka s ktorým má už dve deti. Nejako sa však v manželstve necíti šťastná, manžela podozrieva z nevery a časom sa okolo nej začnú diať podivné veci.
Kang Bong Goo je jej kolega z práce, ktorý ju doslova neznáša, neustále jej robí naprieky a doberá si ju. Po nešťastných udalostiach, ktoré sa Jae Bok stanú je však Bong Goo jediný, komu môže plne veriť a na koho sa obracia.
Zrazu začínajú vyliezať pochované tajomstvá, meniť sa vzťahy a niekoho dobieha aj minulosť.

Môj názor:

Eto... podivné? Možno by jedno slovo stačilo. Neviem ako, ale 20 častí mi pri tejto dorame prišlo strašne veľa.
Hlavná hrdinka Jae Bok mi neprišla ničím zaujímavá. Viem, je to rodinná dorama a môže byť nudná, ale tu mi proste prišla až príliš. Hlavne na začiatku.
Najviac som mala rada Bong Gooa, to niet o čom, dobrá postava, dobrý herec.
Manžela hlavnej hrdinky som nevedela vystáť, prišiel mi úplne divný a na konci som iba kukala, že to čo stvára?
ALE! ALE! Najviac creepy bola druhá hlavná žena Eun Hee, preboha ju stretnúť, asi sa zabijem sama. Pri každom jej pohľade, pohybe, úsmeve ma potriaslo. Desná postava... desná!
Celú doramu hodnotím jemne nadpriemer, ale druhýkrát ju už vidieť nechcem.

Hodnotenie



Súvisiaci obrázok
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt perfect wife drama gif
Z nej budem mať aj nočné mory... brrr..
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt perfect wife drama gif

0 comments:

Zverejnenie komentára