pondelok 16. októbra 2017

How to meet a perfect neighbor

Info:

Pôvodný názov: Wanbyeokhan isoseul mannaneun beob
Alternatívny názov: How to meet a perfect neighbor
Rok vydania: 2007
Počet častí: 20
Krajina pôvodu: Kórea
Súvisiaci obrázok
Obsah:

Baek Soo Chan pracuje ako profesor na univerzite a zároveň si privyrába si ako gigolo. Je presvedčený, že vie okúzliť každú ženu. Prisťahuje sa k svojmu kamarátovi, ktorý sám vychovávama malého syna a je zúfalý z neustáleho hľadania vhodnej manželky.
Yoo Joon Suk je dedičom veľkej firmy, ktorého rodičia zasnúbili so ženou, ktorú nemá vôbec rád. Preto je navonok chladný a egoistický. To však zmení jeho nová sekretárka Yoon Hee, ktorá je príliš optimistická, veselá a živá. Dodáva mu energiu nie len v práci ale aj v osobnom živote a začne obmäkčovať jeho tvrdé srdce.
Ale...



Môj názor:

Kukla som si to len kvôli Park Si Hoo-ovi, ktorý sa stal mojim ďalším obľúbeným hercom. (Hrá v dorame Princess Man, ktorú práve prekladám) Ako...toto bola asi prvá dorama, kde ste síce mali hlavný pár ale dostávalo sa mu veľmi málo miesta. Ak by Park Si nebol na hlavnej titulke plagátov a nebol by označovaný ako "hlavná postava", tak by som veľmi ani netušila, že tou hlavnou mal byť. Naozaj..veľmi málo miesta sa mu dostalo a tuším, že v niektorých epizódach nebol vôbec.

Celá dorama bola strašne poplepletaná a ja také nemám rada. Fakt. Upírske denníky mi stačili. A toto bolo dosť podobné. Každý sa s každým poznal, mal nejaké tajomstvá, pletky, vzťahy... niektoré vedľajšie postavy dostali viac priestoru ako tie hlavné.
Romantika veľmi máličko.

Najviac sa mi páčil asi Soo Chan, ktorého som v prvej epizóde nemala rada ale ku koncu bol asi on ten najlepší. Hlavná hrdinka sa mi páčila, ale vždy tam bolo nejaké ale..

Pôvodne som to chcela aj prekladať, ale som rada, že som to vôbec dokukala :D


Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt how to meet a perfect neighbor drama
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt how to meet a perfect neighbor drama
Taká menšia schéma :D A potom sa v tom nestrácajte.
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt how to meet a perfect neighbor drama
Baek Soo Chun a Yoon Hee
Súvisiaci obrázok
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt how to meet a perfect neighbor drama
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt how to meet a perfect neighbor drama
To vam tu Sayka dáva len aby sa sama mala nad čím kochať :D

0 comments:

Zverejnenie komentára