sobota 23. septembra 2017

Second love

Info
Pôvodný názov: Secando Rabu
Alternatívny názov: Second love
Krajina pôvodu: Japonsko
Počet dielov: 7
Stav doramy: dokončená

Stav prekladu: dokončený
Korektúra: áno
Video: uložto, 2551, 720p
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt second love drama


Túto doramu som prekladala minulý rok, preto som ju teraz opravovala.
Pôvodne som nevedela, že sa dá do programu na titulky vložiť aj video, takže som mala vedľa zapnutý VLC a mechanicky zastavovala. Teraz už o tom viem, takže je robota o to ľahšia. (Ano, som tupelo) :D

Titulky mali veľa nedostatkov:
1. preklepy
2. chyby
3. tykanie-vykanie ako na bežiacom páse

Chyby aj preklepy som opravila a aj tykanie a vykanie som zvolila inak a to nasledovne:

Hlavní hrdinovia si tykali od začiatku, kvôli ich romantickému vzťahu.
Slečna Nishihara a pán Takayanagi si vykali v spoločnosti, no ked boli spolu sami tiež si tykali, kvôli ich romantickému vzťahu.
Iné tuším vyplýva z postavenia.









0 comments:

Zverejnenie komentára