sobota 9. septembra 2017

Mulan

Info:

Pôvodný názov: Hua Mulan
Alternatívny názov: Mulan
Rok vydania: 2009
Krajina pôvodu: Čína
Druh: film
Trvanie: 109 minút
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hua mulan movie

Obsah:

Filmové spracovanie klasickej čínskej rozprávky o dievčati, ktoré v mene svojho chorého otca vstúpi do armády. V prestrojení za chlapca sa vydáva na bojisko, kde okrem krutých spôsobov boja spoznáva priateľstvo, lásku a nájde v sebe dostatok odvahy vzdorovať akémukoľvek nepriateľovi. V armáde zostane dlhých dvanásť rokov a časom sa z nej stane jeden z najslávnejších generálov všetkých čias.


Môj názor:

Neviem, ako vy, ale ja ked počujem slovo "spracovanie/adaptácia/remake/podľa rozprávky..." tak očakávam, že to bude to isté. Proste som čakala,že všetko, čo bolo v tej rozprávke bude aj vo filme, len hrané. A ono to okrem postavy Mulan, nemá spoločné nič.
Vlastne iba to, že sa dievča prezlečie za chlapca a ide do armády. A tu to skončilo.
Okrem toho, že mi chýbal hovoriaci drak a podivný kôň, celý film bol dosť nudný. Mal to byť "válečný" film (slovo vojnový sa mi tu nehodí), no tie bitky atd sme moc teda nevideli.
Chýbali mi podrobnejšie scénky z tréningov. Lebo ako sorry, ale žeby mladý chlapec dievča vedel hneď chopiť meč a šermovať, hoc to predtým nikdy nerobil je dosť...
Rovnako aj tá "láska"...ach prečo aspoň to nenechali ako v rozprávke?
Mám z toho naozaj zmiešané pocity. Nič dobré som tu nenašla. Ani postavy ma nezaujali, ani príbeh... a pritom rozprávka sa radí medzi moje obľúbené.
*Sklamanie*


Hodnotenie:


Obrázky:

Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hua mulan movie
Mulan ešte ako dievča
Súvisiaci obrázok
Na hodine lukostreľby
Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt hua mulan movie
Aj tu dostal kôň aspoň trochu dôležitú úlohu
Súvisiaci obrázok
S láskou-neláskou

0 comments:

Zverejnenie komentára